وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : داماش در تهران با یک گل مغلوب راه آهن تهران شد .

به گزارش وارش اسپرت در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران تیم فوتبال داماش گیلان در استادیوم اکباتان تهران مهمان راه آهن بود که در نهایت با تک گل دقیقه 58 فرزاد آشوبی مغلوب این تیم شد .

 

مصطفی حاجتی،محمد آبشک،مرتضی ابراهیمی وسعید حلافی از داماش و جهانگیر عسگری از راه آهن در این دیدار توسط البرز حاجی پور داور این دیدار  با اخطار جریمه شدند . همچنین جهانگیر عسگری با دریافت کارت زرد دوم در دقیقه 93 از بازی اخراج شد .

داماش گیلان علی رغم این شکست با 30 امتیاز کماکان در رتبه سیزدهم جدول رده بندی باقی ماند . داماش شنبه 5 اسفند بیست و هفتین دیدار خود در رقابت های لیگ برتر امسال را مقابل صبا در استادیوم خالی از تماشاگر عضدی رشت برگزار خواهد کرد .

 

گل: فرزاد آشوبی دقیقه 58 (راه آهن)

یکشنبه 29 بهمن 1391 – ساعت 16:00

نتیجه بازی رفت: داماش 0-1 راه آهن

ورزشگاه اکباتان – تماشاگر : هفتصد نفر

داور: البرز حاجی زاده – کمک داوران: مصطفی فراهانی ، رضا عبدوس

اخطار: مصطفی حاجتی،محمد آبشک،مرتضی ابراهیمی،سعید حلافی (داماش) – جهانگیر عسگری (راه آهن)

اخراج: جهانگیر عسگری دقیقه 93 (راه آهن)

راه آهن : فرشید کریمی،پیروز قربانی،بهادر عبدی،مهدی زارعی،فرزاد آشوبی،سید علی حسینی،ابراهیم کریمی،سامان آقا زمانی(از دقیقه 60 علی غلام)،ایگور کاسترو(از دقیقه 46 جهانگیر عسگری)،محمد نجف زاده،مجتبی شیری(از دقیقه 65 امید عالی شاه)

سرمربی: علی دایی

 

داماش گیلان:رودباریان،محمد آبشک(از دقیقه 88 امین متوسل زاده)،رسول سروش نیا(از دقیقه 55 سعید حلافی)،مصطفی حاجتی،ابوالفضل حاجی زاده،محمد رضا مهدوی،هادی محمدی( از دقیقه 75 افشین چاووشی)،محمد سیاه،مرتضی ابراهیمی،علی رضا جهانبخش،بوبکر کبه

سرمربی: حمید درخشان

 

شرح بازی:

جدال دو تیم سی و سی و سه امتیازی جدول بدون توجه به هر اتفاق حاشیه ای دیگر به خودی خود باید جذاب و مهیج از کار در بیاید.اما اگر نیم نگاهی به نیمکت دو تیم بیندازیم و یادمان بیاید که دو کاپیتان سابق پرسپولیس تهران و تیم ملی که همیشه و همه وقت خود را مدعی شماره یک پرسپولیس می دانند، قضیه را جذاب تر می کند.چرا که حالا آنها در نبردی رویارو باید نشان دهند چه در چنته دارند و زور کدام بر دیگری برتری دارد. تازه سایه ی امیر عابدینی را هم نباید آن بالا نادیده گرفت. این بازی برای دو تیم از آن جهت بیشترین حساسیت را دارد که برنده هم خیالش از سقوط راحت می شود و هم می تواند نیم نگاهی به نیمه بالایی جدول هم داشته باشد.

مسابقه با حملات نصف و نیمه داماش آغاز شد، هر چند که راه آهنی ها هم خیلی زود خود را مالک توپ و زمین کرده بودند. خبر خوب برای رشتی ها بازگشت کبه از بند مصدومیت پس از چندین هفته بود. دو موقعیت حساس داماش در سی دقیقه ابتدایی نیمه اول هم درست بر روی فرارهای تند و تیز همین بازیکن بدست آمد که اولی را کبه یک پاس تودر زیبا داد به سروش نیا که فرشید کریمی توپ را از جلوی پاهای او ربود و دومی را پس از یک و دوی کبه با جهانبخش ضربه جهانبخش را کریمی مهار نمود. راه آهنی ها هم صاحب دو ضربه ایستگاهی شدند که یکی از آنها که توسط مجتبی شیری نواخته شده بود بر روی دروازه داماش بسیار خطر ساز بود که رودباریان به سختی در دو ضرب توپ را مهار نمود. مسابقه هر چقدر به اواخر نیمه اول نزدیک تر می شد این راه آهنی ها بودند که خود را بر حریف تحمیل می کردند و در طرف مقابل داماش برای کنترل بازی و گرفتن سرعت راه آهن به نوعی روی به بازی فیزیکی آورده بود و به همین دلیل حاصل کار دریافت دو کارت زرد از سوی داور بود. در نهایت این نیمه با همان نتیجه تساوی ابتدای بازی به پایان رسید تا دو تیم برای کسب سه امتیاز دل به حرفهای مربیان خود ببندند.

 

نیمه دوم : مسابقه در نیمه دوم متعادل شروع شد. در همان ابتدای بازی هر کدام از مربیان دست به یک تعویض زدند تا بتوانند آنچه که در ذهن دارند را بر روی زمین پیاده نمایند. و البته این علی دایی بود که توانست به هدف برسد و گل برتری را تیمش به ثمر برساند. پس از گل راه آهن این داماشی ها بودند که خود را به آب و آتش زدند تا بتوانند آب رفته را به جوی بازگردانند. مهمترین موقعیت داماش برای رسیدن به گل تساوی سانتر مواج سعید حلافی بود که با ضربه سر کبه توام شد و در آخرین لحظات این فرشید کریمی بود که توانست توپ را از روی خط دروازه مهار نماید. هر چند بازی در اکثر لحظات نیمه دوم در دست داماشی ها بود اما ضد حملات راه آهنی ها بسیار زهردارتر و خطرناک تر بود. یکی از مهمترین آنها فرار جهانگیر عسگری به عمق دفاع داماش و پاس به بیرون او برای بهادر عبدی بود که او از روی نقطه پنالتی توپ را به دستان رودباریان کوبید. هر چه به پایان بازی نزدیکتر می شدیم حملات داماشی ها بیشتر و البته به همان نسبت سراسیمه تر هم می شد و در نهایت این بازی با همان یک گل به سود شاگردان دایی خاتمه یافت تا نتیجه بازی رفت در قزوین دوباره تکرار شود. حالا راه آهن با این برد خود را به نیمه بالای جدول دوباره نزدیک کرده و داماش و درخشان باید به مانند گذشته در همان رتبه سیزدهم که گویی از ابتدای فصل به نامشان سند خورده، جا خوش کنند.

 

شرح گلها:

 

راه آهن 1-0 داماش : فرار از جناح چپ داماش توسط مهدی زارعی و سانتر او داخل محوطه جریمه با ضربه ی سر فرزاد آشوبی، توپ درون دروازه رودباریان جا گرفت.

 

در حاشیه

 

– حدود سیصد هوادار داماش در این دیدار حاضر بودند . به غیر از هواداران اعزامی از رشت، جمعی از گیلانی های مقیم پایتخت نیز در این بازی حضور داشتند و به تشویق تیم محبوب استان و شهر خود پرداختند .

 

– هواداران داماش که از سوت های داور به شدت ناراضی بودند، در اواخر نیمه اول به داور اعتراض های شدیدی کردند. آنها اعتقاد داشتند داور بیش از حد روی تیمشان حساس است و هر تکل بلزیکنان داماش را خطا می گیرد و بلافاصله دست به جیب می شود. به هر صورت اعتراض های دایی یکجا باید جواب بدهد دیگر!

 

– با ورود جهانگیر عسگری هواداران داماش با شعارهایی از گلزنی وی در دربی گیلان یاد کردند که استقبال عسگری مواجه شد .

 

– هواداران داماش در این دیدار با شعارهایی نسبت به سیاست یک بام و چند هوای فدراسیون ، کمیته انضباطی و کمیته داوران اعتراض کردند . حسین عسگری ناظر داوری این دیدار بود .

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید