وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : امیر عابدینی می گوید هرچه در رشت نشست خبری از قویدل نشد و بازیکنانش عید را بی پول به خانه رفتند.

به گزارش وارش اسپرت ، امیر عابدینی مدیر باشگاه داماش گیلان در گفت و گو با خبرآنلاین آخرین شرایط این تیم را تشریح کرد. او که یک روز دیگر هم به انتظار قویدل نشست اما خبری از پول و مالک بدهکار نبود در این باره می گوید:« از صبح تا حالا نشستم اما خبری از او نشد. از اول هم می دانستم نمی آید. دیروز آمد اما پولی نیاورد. قبلش گفته بود پول می آورد من هم به بچه ها گفتم هر جایی قرار گذاشت بروید و پولتان را بگیرید. گفته بود می رود هتل کادوس اما آنجا نرفت و یکسره آمد پیش من. وقتی داشت می آمد گفته بود بچه های 90 هم بیایند. من دیدم این ها دم در ایستادند ، آوردم شان بالا . البته آنها می گفتند قرار شده هواداران دم در با قویدل برخورد کنند اما اصلا هواداری جلوی باشگاه نبود. او آمد و اتفاقی هم نیفتاد. بعد هم وقتی حرف از اسناد مالی زد ، مسئول حقوقی تیم اسناد را آوردم و برایش تشریح کرد.»

 

عابدینی ادامه می دهد:« وقتی بحث مالی کمی پیش رفت گفت این دوربینی ها چه کسی هستند ؟ برای چه فیلم می گیرند. من گفتم این ها را که خودت خبر کردی. خلاصه از بچه های 90 خواستیم بروند اتاق بغلی. هرچه گفتیم پولی نشان مان نداد. بعد هم که بهانه کرد و گفت پروازش دیر شده.»

قویدل که کلا 900 میلیون برای داماش هزینه کرده حالا شرایط خاصی دارد:« او اگر تیم را می خواهد باید هم سهم قوه قضاییه را بدهد و هم بدهی های جاری تیم. 900 میلیون چکش برگشت خورد. بعد آن 900 میلیون را تبدیل کرد به 3 چک 300 میلیونی که یکی از آنها هم برگشت خورد. به همین دلیل او مجبور به پذیرش یک متمم شد. متممی قوی که در بندهای 3 تا 6 آن تکلیف مشخص شده. قویدل یا پول می آود و مالک می شود یا باید تنها بدهی هایی که بر دینش هست را بدهد و برود. این را قرار شده قوه محترم قضاییه مشخص کند. دیروز چک او به کشتی گیران و شخصی که از او خوردرو خریده بود هم برگشت خورد و حسابی قصه پیچیده شده است. امشب هم که شب عید است نیامد تا بچه ها شب عید را بی پول به خانه های شان بروند. »

 

عابدینی که تیمش بعد از تعطیلات عید باید در نیمه نهایی جام حذفی با پرسپولیس بازی کند درباره آن بازی می گوید:« نگران نباشید. ما پارسال هم پول نداشتیم اما تیم را نگه داشتیم. پرسپولیس تیمی با اسمی بزگ است اما خیلی قوی نیست. ما بازی را می بیم و به فینال می رویم. از آنها ترسی نداریم.»

او درباره مهدوی کیا هم گفت:« اشک های یک اسطوره باعث شد خیلی از مردم بغض کنند اما مهدی باید بداند فوتبال پایان او نیست. »

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید