عضو هیات مدیره داماش در جدیدترین اظهار نظر خود عنوان کرد که پنج شرط اداره کل ورزش و جوانان را قبول ندارد و داماش را هبه نمی کند!

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در حالی که ساعاتی پس از بیانیه اداره کل ورزش و جوانان استان در روز سه شنبه دوم خردادماه 94، امیر عابدینی مدیرعامل سابق و عضو هیات مدیره باشگاه داماش گیلان طی مصاحبه ای عنوان کرده بود که باشگاه را تا انتهای هفته در اختیار مسئولین استانی گیلان قرار خواهد داد، در اظهار نظری متفاوت بیان داشت که با 5 راهکار و شرط اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان مخالف است و تنها به دو روش داماش را به گروهی جدید واگذار خواهد کرد.

 

در روش نخست عابدینی اعلام کرد که وی دیون و بدهی های معوق را تقبل می کند اما خریدار باید برای در اختیار گرفتن امتیاز باشگاه مبلغ دو ونیم تا سه میلیارد بپردازد و در روش دوم نیز تیم به صورت اجاره ی 5 ساله به اسپانسر واگذار می شود.

 

شایان ذکر است، عابدینی که خود را نماینده سهامداران معرفی می کند، اذعان داشته در صورتی که فردی بخواهد داماش را به صورت 5 ساله اجاره کند و تیم در طی این 5 سال به لیگ برتر صعود کند، برای خرید امتیاز توسط فرد و یا گروه مذکور، سه میلیارد را مطالبه خواهد کرد و مبلغی به آن اضافه نمی کند.