تیم امید داماش در فصل قبل با تمام مشکلاتی که داشت توانست کاری کند کارستان و به مقام قهرمانی مسابقات لیگ یک برسد تا در فصل پیش رو در لیگ برتر امیدها حضور داشته باشد. با توجه به قولی که داده بودیم سعی کردیم به دلیل ارج نهادن به زحمات این عزیزان مصاحبه ای را به یکی از اعضای این تیم برویم . طبق بررسی هایی که کادر مدیریت وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان انجام داد تصمیم گرفتیم به سراغ آقای گل لیگ یک امیدهای کشور در سال گذشته برویم:

 

varesh-sport.com : در ابتدا خودتان را برای ما معرفی کنید؟

سعید مرتضوی هستم، متولد 10/12/1369 در شهر رشت ، دانشجوی رشته تربیت بدنی . از 10 سالگی در پایه های پگاه فوتبالم را آغاز کردم و در دوره جوانان هم حدود هفت اردو در تیم ملی حضور داشتم .

 

varesh-sport.com : از شرایط پارسال امیدهای داماش بگوئید؟

فصل واقعا سختی بود. به دلیل مشکلات مالی که با آن مواجه بودیم حتی بازی اول را هم انجام ندادیم اما در ادامه بازی ها به میدان رفتیم و به جز دو بازی خارج از خانه که مساوی شد تمامی امتیازات را گرفتیم. نکته جالب دیگر در مورد تیم سال گذشته ما این بود که در حین برگزاری تمرینات آب معدنی نداشتیم ! به هر حال به لطف خدا و مدیریت آقای عابدینی توانستیم به مسابقات لیگ برتر صعود کنیم.

 

متن کامل در ادامه مطلب

varesh-sport.com : قهرمانی در انزلی چه مزه ای داشت؟

واقعا خیلی خوب بود… مخصوصا اینکه ملوان در دقیقه 94 گل چهارم را خورد و داماش هم با تک گلی که خودم زدم توانست قهرمان شود .

 

varesh-sport.com : در طول فصل چند گل زدی؟

من توانستم در 12 مسابقه 13 گل بزنم و آقای گل شوم.

 

varesh-sport.com : راستی چطور شد که از ملوان باختید؟! کسی انتظار نداشت تیمی که در اکثر مسابقاتش پرگل پیروز می شد و چندین تیم را شش تایی کرده بود بازی را به ملوان واگذار کند…

واقعیتش این است که آمادگی لازم را برای انجام دربی نداشتیم و بدن های ما هم به دلایلی خسته بود … از طرفی باید بگویم که جو ورزشگاه هم از لحاظ روحی و روانی برای بچه ها مشکل ساز شده بود و اصلا مناسب نبود .

 

سعید مرتضوی

 

varesh-sport.com : امسال در لیست بزرگسالان جای گرفتی،چیزی که سالها انتظارش را میکشیدی. شرایط را چطور میبینی؟ آیا می توانی انتظارات را بر آورده کنی؟

تمام سعیم را میکنم تا بتوانم انتظارات را بر آورده کنم. در سه سال گذشته هم در لیست تیم بزرگسالان بودم ولی بنا به دلایلی نتوانستم با تیم تمرین کنم اما امسال با قدرت آمده ام تا حقم را بگیرم.

 

varesh-sport.com : سربازی رفته ای؟

من پارسال که در یک برهه ای نبودم سرباز بودم و کسری گرفتم و سه ماه خدمت کردم.

 

varesh-sport.com : با توجه به سیاست بومی گرایی که باشگاه در پیش گرفته است شرایط را به چه شکل می بینی؟

به نظر من بومی گرایی در اینجا جواب میدهد . اگر در دوران حضور آقای تارتار به اعضای تیم نگاه کنید متوجه میشوید که اکثر اعضای تیم بومی بودند و به نظر من این عرق بازیکنان گیلانی خیلی میتواند به تیم کمک کند.

 

varesh-sport.com : آرزوی سعید مرتضوی در فوتبالش چیست ؟به چی فکر میکند؟

با توجه به اینکه تیم ملی بزرگسالان خیلی وقت است که به قهرمانی آسیا نرسیده، یکی از آرزوهای قلبی من این است که بتوانم با تیم ملی به قهرمانی آسیا برسم.

 

varesh-sport.com : تمرین اول با سرمربیگری آقای هرندی و همچنین حضور هواداران را چطور دیدید؟

هواداران که واقعا من را شگفت زده کردند و تا به حال این قدر هوادار برای تمرین ندیده بودم ! این را هم باید در نظر بگیریم که این تمرین در یک روز غیرتعطیل و در کوران امتحانات و اوضاع نامساعد باشگاه بود. آقای هرندی مربی خوبی هستند و به جوان ها هم بها میدهند. ایشان گفته اند که هرکس بیشتر تلاش کند بازی می کند. من هم سعیم را می کنم تا تمرینات مضاعفی را انجام دهم تا به هدفم برسم.

 

varesh-sport.com : و حرف پایانی شما..

از شما بابت سایت خوبتان تشکر می کنم. عکس های خوبتان از بازی تیم امید را هم دیدم . علی رغم مشکلات اینترنتی که با آن مواجه هستم همیشه سعی کرده ام به وارش اسپرت سر بزنم. از همه مربیان به خصوص آقای مرغوب تشکر می کنم و  ان شالله که با بومی گرایی که در پیش گرفتیم نتیجه خوبی بگیریم.

 

 

تهیه گزارش:مازیار و مهرداد

 

برای ابراز نظر خود و مشاهده نظرات اینجا را کلیک کنید