وارش اسپرت

حسین معدنی شبانگاه چهارشنبه پس از دیدار دو تیم داماش گیلان و هیات کرمان در جمع خبرنگاران افزود: تیم کرمان حریفی جوان و خوب بود ،اما عدم حضور رضا صفایی بازیکن تاثیر گذار این تیم مشکلاتی را برای آنها ایجاد کرد.
وی اظهار داشت : تیم کرمان جایگزین خوبی برای این بازیکن در نظر گرفته اما برای هماهنگی بیشتر با تیم نیاز به گذشت زمان دارد.

معدنی اظهار داشت: در دیدارهای گذشته بازیکنان تیم ما به دلیل خستگی زیاد ناشی از حضور در رقابت های آسیایی گوانگجو چندان خوب کار نکردند، اما هفته به هفته بهتر و هماهنگ تر خواهند شد.
وی گفت : تیم ما در شرایط بحرانی قرار داشت و خوشبختانه بازیکنان حرفه ای و ملی پوش ما شرایط را کنترل کردند و مقابل تیم کرمان پیروز شدیم.

سرمربی تیم والیبال داماش گیلان خاطر نشان کرد: درخشش بازیکنان و تیم های بدون اسم و رسم می تواند به انگیزه رقابت در تیم های مختلف بیفزاید و این مسئله به پیشرفت رقابت های لیگ برتر و والیبال ایران کمک خواهد کرد.
وی گفت : اما ضعیف شدن بازیکنان تیم ملی به عنوان الگو برای جوانان می تواند تاثیر منفی در والیبال و ورزش کشور داشته باشد.
معدنی افزود: برای فصل جاری رقابت های لیگ برتر والیبال با تلاش بسیار بازیکنان و کادر فنی مدعی صدرنشینی و قهرمانی هستیم.

سرمربی تیم والیبال داماش گیلان در رابطه با ادامه مسوولیتش در تیم ملی والیبال اظهار داشت: تا پایان رقابت های آسیایی گوانگجو با تیم ملی قرارداد داشتم و هنوز برای ادامه همکاری به صورت رسمی صحبتی مطرح نشده است.
تیم والیبال داماش گیلان شامگاه چهارشنبه با نتیجه 3 بر یک مقابل تیم هیات والیبال کرمان در خانه حریف پیروز شد.