وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: پس از اعلام خبر انحلال داماش، همه هواداران نگران وضعیت این تیم پرطرفدار هستند و از طرفی همه می پرسیدند با این شرایط، تمرینات این تیم تا مشخص شدن وضعیت داماش چه خواهد شد؟!

 

علی نظرمحمدی در خصوص آخرین وضعیت تمرینات و تیم پس از اعلام خبر فوق به خبرنگار وارش اسپرت گفت: طی چند روز گذشته خبرها و گمانه زنی های زیادی از انحلال و پایان کار داماش منتشر شد. مسلما این خبرها روی کار ما تاثیر منفی می گذارد و بازیکنان هم نگران و مقداری دلسرد شده اند اما ما تمام توانمان را به کار می گیریم که همچنان به کارمان ادامه دهیم.

وی ادامه داد: به خوبی این را درک می کنم که هواداران الان به این نیاز دارند که تیمشان زنده بماند و احیا شود. من خودم را مدیون این هواداران میدانم، بنابراین میخواهم هر طور که شده دینم را به هواداران ادا کنم پس تا لحظه ای که امکانش باشد به کارم ادامه خواهم داد.

 

به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

نظرمحمدی در پاسخ به این سوال که شنیده می شد که خود او نیز قصد ترک تمرینات را دارد گفت: من خودم روز اول تمرینات را شروع کردم پس دلیلی ندارد که تمرینات تیم را خودم رها کنم. البته در این بین بعضی از مسائل حاشیه ای من را دلزده و خسته کرده است اما سعی می کنم با این رفتارها دلسرد نشوم و با قدرت به کارم ادامه دهم.  

وی افزود: در ادامه کار اگر مالک و صاحبان جدیدی برای تیم آمدند و خواستار همکاری با بنده نبودند، مطمئن باشید اصلا برایم مهم نیست و برای شخص جدید دعا و آرزوی موفقیت خواهم داشت. من فقط می خواهم تا آن موقعی که هستم داماش سرپا بماند، به نظر من مهمترین چیز در حال حاضر همین حیات داماش است.

 

وی در پاسخ به این سوال وارش اسپرت که در مصاحبه قبلی از افرادی صحبت می کرد که در باشگاه حضور دارند و باعث نفاق می شوند و آیا این افراد الان هم حضور دارند، گفت: متاسفانه امروز دیگر باشگاهی وجود ندارد که کسی بخواهد باعث نفاق در آن شود!! الان در مجموعه داماش، آقای قلی زاده به عنوان قائم مقام کار می کنند و آقای زارعی در بخش امور مالی هستند؛ البته امور مالی که حساب آن کاملا خالی است!