وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: هادی محمدی متولد 1369/12/18 در شهر محلات استان مرکزی . فوتبالش را از پایه های تهران شروع کرد و جالب آنکه درهر رده برای یک تیم متفاوت و در شهری متفاوت بازی کرده است. وی در رده نوجوانان را در تیم آریا تهران گذراند و در رده جوانان به عضویت صبای قم در آمد. سپس برای ادامه فوتبالش در رده امیدها راهی آبادان شد و در تیم صنعت نفت این شهر به میدان رفت . پس از بازی های تیم ملی جوانان به مدت نیم فصل نیز عضویت تیم بزرگسالان نفت آبادان را تجربه کرد و بعد از آن به داماش آمد و امسال سومین سال حضورش در داماش شهر باران را سپری خواهد کرد…

مصاحبه وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان با هادی محمدی مدافع جوان داماش را در ادامه خواهید خواند…

 

varesh-sport.com : دو سال اینجا بودی اما از اواخر سال گذشته اعتماد بیشتری به هادی محمدی شد و اکنون به عنوان بازیکن فیکس از تو استفاده می شود، نظر خودت در خصوص روند اخیرت چیست؟

خب طی دوسال گذشته مربیان زیادی آمدند و رفتند و شاید همین مسئله هم در کمتر بازی کردن من نقش داشته است. افشین خان در این دو سالی که بوده ام در کادرفنی حضور داشتند و روی من شناخت کافی را داشتند و همین مسئله باعث شد که طی این مدت بازی های بیشتری به من برسد و البته من هم تمام سعی خودم را کرده ام که بتوانم جواب اطمینان ایشان را بدهم.

 

متن کامل در ادامه مطلب

varesh-sport.com : گویا قبلا در پست دفاع راست بازی می کردی اما در داماش به عنوان دفاع وسط شناخته می شوی. پست تخصصی ات کجاست؟

طی دو سه سالی که در داماش هستم با توجه به استایلم پست تخصصی ام دفاع وسط شده است، اما در تیم ملی جوانان به عنوان دفاع راست بازی می کردم. البته امسال وقتی از سیستم دفاع سه نفره استفاده می شود در دفاع راست هم بازی کرده ام و یک مقدار در این سیستم راحت تر هستم چون همیشه کسی هست که پوشش بدهد .

 

varesh-sport.com : به اردوی تیم ملی زیر 22 سال هم که دعوت شدی…

بله، اما آقای عابدینی از همان اول که اعلام شد گفتند با فجر بازی داریم و اجازه نمی دهم که بروی. از طرفی دیگر هم مثل اینکه باشگاه های لیگ برتری هم اعلام کردند که بازیکنانشان را نمیدهند؛ به هرحال اکثر بازیکنانی که دعوت شده اند در تیم هایشان به صورت فیکس به میدان می روند. دیروز هم آقای منصوریان با من تماس گرفتند و گفتند که اردو لغو شده و احتمالا در روز 21 مهرماه برگزار می شود.

 

هادی محمدی - جهانگیر عسگری

 

varesh-sport.com : مثل اینکه از گزارشگر بازی با سپاهان هم ناراحت بودی؟

بله، بعد از بازی دوستان به من گفتند که خیلی تاکید کرد که روی گل مقصر بودم اما من هر چقدر فیلم بازی را نگاه کردم که ببینم من کجای گل تقصیرکار بوده ام نتوانستم چیزی پیدا کنم و این مسئله برایم خیلی عجیب بود.

 

varesh-sport.com : دوست صمیمی ات هم که از تو جدا شد(علیرضا جهانبخش)…

از تیم ملی جوانان و اردوها هم اتاق بودیم وبعد از آن هم همیشه مثل دو برادر با هم بودیم . وقتی که به داماش می آمدم بودن او هم برای ترغیب من نقش زیادی را ایفا کرد و اینجا هم که دو سال شب و روز با هم بودیم. دیروز با او صحبت می کردم می گفت که خانه را گرفته و در حال چیدن وسایل خانه است. مربی تیمشان تازه عوض شده است یک تساوی هم گرفتند که علی در آن بازی حضور نداشت، امیدوارم که در بازی هفته بعد مقابل فاینورد به او بازی برسد.

 

varesh-sport.com : تیمش در دفاع مشکل دارد نمی خواهی به آنجا بروی و باز هم با علی باشی؟

من که دوست دارم همیشه با علی باشم (می خندد) . البته مثل اینکه یک دفاع و یک مهاجم گرفته اند و شرایط تیمشان هم بهتر شده است. انشالله که روند تیمشان بهتر شود تا به علی هم بیشتر بازی برسد.

 

varesh-sport.com : علیرضا که رفت در تیم با چه کسی بیشتر دوست هستی؟

علیرضا دوستم نبود، برادرم بود. در حال حاضر با رضا الماسخاله و میلاد فراهانی خیلی راحت هستم .

 

varesh-sport.com : الگوی فوتبالی ات کیست؟

در فوتبال ایران عباس آقایی که هم به لحاظ ورزشی و هم به لحاظ اخلاقی خیلی ایشان را قبول دارم . در خارج از ایران هم فوتبال پیکه را خیلی می پسندم .

 

varesh-sport.com : و هواداران داماش…؟

فکر می کنم پرشورترین هواداران در ایران را تیم ما دارد و خیلی متعصب هستند و همه جوره پشت تیم هستند . در سرما و گرما و در سختی ها و مشکلات تیم از هر لحاظ و همیشه پشت تیم بودند . زمانی که پول نبوده این حضور پرشور آنها بود که باعث دلگرمی ما بازیکنان می شدو پشتوانه مان بود و اگر اینطور نبود مطمئنا تحمل این شرایط برای بازیکنان بسیار مشکل بود.

 

varesh-sport.com : اگر از تیم بروی هم همینطور حرف در مورد تماشاگران میزنی؟!

واقعا این حرف دلم است. امسال سال سومی است که در رشت زندگی می کنم و واقعا اینجا احساس راحتی می کنم وهمیشه هم از رشت برای دوستانم تعریف می کنم. فکر کنم من محمد مختاری دوم داماش می شوم و بعد از محمد بیشترین مدت حضور یک بازیکن غیر بومی در داماش را به خودم اختصاص دهم.

 

varesh-sport.com : کدام محله رشت را دوست داری؟

من هم مثل علیرضا منظریه را دوست دارم چون هم به باشگاه و هم به زمین تمرین نزدیک هستم اما گلسار یک مقدار دور است.

 

varesh-sport.com : به وارش هم که سر میزنی؟

آره . من تقریبا هر روز به وارش اسپرت سر میزنم و مطالب، گزارش ها و حتی کامنت ها را می خوانم . وارش اسپرت در واقع گروهی است که به نوعی می توان نظرات و برخوردهای هواداران را کاملا رصد کرد و متوجه شد.

 

varesh-sport.com : و حرف پایانی؟

باز هم لازم میدانم از مردم شهر و هواداران تشکر داشته باشم و از شما که شاهد زحمات تان هستم .

 

مصاحبه : مهرداد – مازیار

http://www.varesh-sport.com

وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید