*شروع بازیها:15:00                      *  نتایج  نهایی

 

 

 

                   شهرداری یاسوج                0 – 0              داماش گیلان

 

داماش با ترکیب:میلوش(دروازه)،حسینی، نظیف کار، مختاری، دهقان، آبشک، میختاریان، رضایی(نیمه دوم لوینیان)، چاوشی، افشه(ترکاشوند دقیقه 63)، امیری(نیمه دوم آدمیر) در میدان حضور دارد

خلاصه نیمه اول:تماشاگران تقریبا استادیوم را پر کرده اند و تقریبا فقط جای چند هزار نفر خالی مانده است. بیشتر بازی در اختیار تیم شهرداری یاسوج است اما داماش هم چند موقعیت خطرناک بر روی دروازه تیم یاسوج ایجاد کرده است که مهمترین آن توسط علی امیری و دهقان از دست رفت.

خلاصه نیمه دوم:در 15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم شهرداری یاسوج موقعیت های زیادی رو بر روی دروازه داماش از دست داد!به حدی که شاید اگر مدافعان وسط داماش تاثیر گذار نبودند دروازه داماش حتما یکی دو بار باز میشد.در ادامه تیم یاسوجی قصد داره تا با کمک تماشاگرانش این بازی رو هر جور شده ببره،روی همین فشارها نظیف کار کارت دوم رو هم گرفت در دقیقه 75 و اخراج شد ضمن اینکه آبشک هم یک کارت زرد میگیره!بعد از تعویض امیری تیم تو خط حمله کمی افت کرد. داماش تو دقایق میانی بازی دو موقعیت خوب رو یکی روی ضربه زیبای افشین چاوشی از پشت هجده قدم از دست میده و یکبار هم ضربه لوینیان با واکنش دروازه بان یاسوجی به بیرون فرستاده میشه.یاسوجی ها باز هم در دقایق پایانی بر روی دروازه داماش فشار میارند یه موقعیت دو به تک رو تو این دقایق از دست دادند(85)! و سرانجام این بازی بدون گل مساوی تموم میشه.

تحلیل:

شاید ماریان پوشنیک باید از این تساوی خارج از خانه خوشحال باشه ، تیم داماش به غیر از چند موقعیتی که بدست آورد نتونست بازی خوبی رو از خودش نشان بده.داماش تو سه بازی اخیرش که یکی از اونها برابر تیم ناشناخته میلاد دزفول( قهرمان خوزستان) در جام حذفی بود هرگز شکل و شمایل یک تیم مدعی درجه یک رو نداشته و در واقع روی حرکت ها و هوش بعضی بازیکنان خاص بوده که تیم تونسته به این نتایج دست پیدا کنه. آیا اگر به عنوان مثال امروز نظیف کار و محمد مختاری در عمق و دفاع داماش حضور نداشتند، همین نتیجه باقی میموند؟!

آیا پست واقعی بهنام افشه و چاوشی اونجاست؟! افشه یک بازیکن سرعتی و خوب هست اما همه به این قضیه معترضند که چرا باید در سیستم داماش افشین چاوشی گلزن و موقعیت طلب در خط میانی بازی کنه و افشه در خط تهاجم!! آقای داداش زاده شما در بازی با نساجی و چوکا میگفتید که این ترکیب و این چیدمان در حال آزمایشه! این آزمایش کی تموم میشه؟!

امیدواریم که داماش تو بازی های آینده اش تغییراتی رو که همه میدونند واقعا احتیاج هست رو تو ترکیبش ایجاد کنه. امروز آدمیر باز هم نشون داد که اصلا در حد و اندازه بقیه مهاجمین نیست.


 

بازی تو نیمه اول تقریبا پایا پا بود و میشد گفت 60%در اختیار یاسوج و 40% در اختیار داماش بود.دقیقه 2 بازی یاسوجیا میتونستن گل بزنن و اعتقاد به خطای پنالتی داشتن.اواسط نیمه اول تو یه صحنه دیگه هم یاسوجیها چنین اعتقادی داشتن.سه چهارموقعیت یاسوجیها و یکی دو موقعیت نصفه نیمه هم داماش داشت و بازی با همین شرایط به پایان رسید.مسا له ای که باز رنجمون میداد حضور افشین تو خط هافبک و بعنوان بازیساز! و حضور افشه تو خط حمله کنار امیری بود!با شروع نیمه دوم همون دقیقه 45 دو تعویض همزمان پوشنیک انجام داد و آدمیر رو بجای امیری و لوینیان رو بجای رضایی آورد.تعویضاشم نتیجه داد!و از دقیقه 45 تا 55 که موقعیتهای بازی رو یا بهتر بگم یاسوج رو میشماردم حدودا 10 موقعیت گل بودن که حداقل دو تاشون بالای 90% بودن.ادامه بازی رو هم که نگم بهتره اونا مدام موقعیت گل خلق میکردن و من حرص میخوردم ولی تو یکی از معدود ضد حملات داماش حول و حوش دقیقه 74 و با سانتر دهقان واسه آدمیر بازیکن اونا تو هوا انگار توپ رو با دست زد ولی داور پنالتی نگرفت که اعتراض کادر فنی و بازیکنامونو دربر داشت و همین توپ تو یه رفت و برگشت به یاسوج رسید و مجتبی وسط زمین خودمون خطا کرد و داور سختگیرانه بهش کارت زرد دوم رو داد و اخراج!اونا تو همین اثنا یه فرصت تقریبا 100% دیگه رو هم خراب کردن .کلا دروازه داماش تو نیمه دوم به توپ بسته شده بود و اگه رشادتهای نظیف کار و مختاری نبود نمیدونم چند تا گل میخوردیم.از دستم در رفته بود موقعیتهای گل اونا.در کل خدارو شکر که نباختیم و اینکه با این ترکیب فک نکنم به جایی برسیم.یادم رفت بگم که ترکاشوند اوسط نیمه دوم بجای افشه به بازی اومد ولی تو روند بازی هیچ تاثیری نداشت و یاسوجیها کماکان داماش رو به توپ بسته بودن.

 

گزارش خلاصه بازی : میثم و 2atishe

پخش زنده : 2atishe  

 

 

 

 

 سپیدرود رشت 3-1 برق شیراز

گلها: اسماعیل رمضانی پور ، مهدی عابدی، طوفان آقاجانی  برای سپیدرود 

سهیل حق شناس برای برق شیراز

 

*برای دیدن سایر نتایج همزمان …

 

 

اتکاء گلستان 1-1 ماشین سازی تبریز

محسن صلح جو(89) / سجاد عرفانی(78)

 

ابومسلم خراسان 1-0  ایرانجوان بوشهر

آرش روشنی پور(85)

 

استقلال اهواز 1-3 مس سرچشمه کرمان

 

 

فولاد نطنز 0-0 مقاومت سپاسی

 

همیاری اراک 0-0 شهرداری بندرعباس

 

داماش لرستان 2-1  نساجی مازندران

لئو برگیس(50)،ولاتکو گروزدانسکی(83)/حامد حاجتی (15)

 

کاوه تهران 1-0 پیام خراسان

فرهاد بوستانی(63)

 

تربیت یزد 3-1 ‌گل گهر سیرجان

وحید عسکری(45)، ادین دودو (70)،علیرضا کاووسی (90)/ مسلم فیروز آبادی

 

پیام مخابرات فارس 0-0 شیرین فراز کرمانشاه

 

گسترش فولاد تبریز 2-1 فولاد یزد

مصطفی چتر آبگون(35 و 43)/ محسن زارع زاده (47)

  

مس رفسنجان 1-0  نفت مسجد سلیمان

کاوه زنگیان (87)

 

آلومینیوم هرمزگان – صنعت ساری                                                  این بازی به تعویق افتاد و احتمالا فردا برگزار خواهد شد

 

 

*پس از اطلاع از گلزنان در بازیها در همین مطلب نام آنها درج خواهد شد.