دیار وارش: در حکمی از سوی مهندس محمد مهدی الطافی مدیرعامل باشگاه داماش گیلان، فرهاد خراسانی بازیکن با اخلاق ، تکنیکی و شوت زن دهه ۶۰ و ۷۰ استقلال رشت به سمت مشاور حقوقی این باشگاه منصوب شد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان به نقل از سایت باشگاه داماش، فرهاد عین خراسانی بازیکن مورد علاقه مجید جهانپور ، فوتبال خود را با کاپیتانی نوجوانان و جوانان استقلال رشت در زمان مدیر عاملی مهندس الطافی آغاز نمود . وی در همه رده های این باشگاه عضویت داشت و توسط مجید جهانپور در تیم بزرگسالان در کنار بزرگانی از جمله امید هرندی ، سید علی افتخاری ، بهزاد داداش زاده ، هادی طباطبایی ، محسن سیدی و سیامک اکبری معاف ، بعنوان چپ پای کلاسیک در گوش چپ به بازی گرفته می شد . خراسانی همچنین در تیم سپیدرود و منتخب گیلان سابقه بازیگری دارد . گل زیبای او در سال ۶۸ ( پیش بازی پرسپولیس ، استقلال ) از فاصله ۴۰ متری در حضور بیش از یکصد هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی ، روی پاس دقیق بهزاد داداش زاده همچنان در اذهان فوتبالدوستان گیلانی باقیست.

وی دانش آموخته حقوق بوده و در دوره قبل انتخابات ریاست هیات فوتبال گیلان یکی از کاندیداها بود که پس از سخنرانی کوتاه، توجه همه از جمله علی کفاشیان را به خود جلب و از سوی وی به فدراسیون فوتبال دعوت به همکاری گردید .

از جمله سوابق کاری و اجرایی خراسانی، مدیر دفتر ریاست سازمان صنایع و معادن استان گیلان، مدیر عامل ، عضو هیات مدیره و سهامدار شرکت آفتاب مهتاب شمال ، مدیر کارخانه صنایع غذایی سس الیزه ، سوپر وایزر فروش گروه تولیدی اشی مشی، عضو دپارتمان حقوق مرکز اموزش و پژوهش مجمع متخصصین گیلان و عضو کمیته حقوقی خانه مطبوعات گیلان را در کارنامه خود دارد .

خراسانی همچنین نویسنده و منتقدی تواناست که صراحت قلم وی مثال زدنیست . وی اولین فوتبالیست حرفه ای ایران است که تحصیلات حقوقی دارد که در حال حاضر مشاور حقوقی چندین بازیکن و باشگاه مطرح لیگ ایران می باشد.