وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : کنفرانس خبری پس از بازی تیم های داماش گیلان و پرسپولیس تهران با حضور افشین ناظمی سرمربی داماش و یحیی گلمحمدی سرمربی پرسپولیس برگزار شد . 

 

ناظمی : از بازیکنان و تماشاگران ممنونم / متاسفم برای آن عده ای که از با روح و روان تیم ما بازی کردند

 

نیمه اول بازی پایاپایی را از هر دو تیم شاهد بودیم اما با شروع نیمه دوم این تیم داماش بود که توانست بر بازی مسلط شود و موقعیت های بسیاری خوبی هم داشتیم که متاسفانه نتوانستیم از آنها استفاده کنیم .

به گزارش وارش اسپرت ، افشین ناظمی در کنفرانس خبری پس از بازی تیم های داماش گیلان و پرسپولیس تهران که در ضربات پنالتی به سود پرسپولیس خاتمه یافت با بیان مطلب فوق گفت : از تمامی بازیکنانم راضی ام و از آنها ممنون هستم . مهمترین چیزی که من را خیلی خوشحال کرد ، کار تماشاگرانمان بود که دو هفته است بازی را واگذار می کنیم اما پس از پایان بازی ایستاده به تشویق تیم خود می پردازند .

 

به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

وی افزود : متاسفم برای یک عده که از 27 اسفند سال گذشته و البته بعد از قرعه کشی جام حذفی و میزبانی ما شروع به حاشیه سازی کردند و تیم را به حاشیه بردند . درود بر شرف امیر عابدینی که مردانه ایستاد و تلاش کرد و جنگ کرد و بازی امروز را هم دیدید که همه مردانه جنگیدند و تمام تلاش خود را با این همه مشکلات به کار بستند. متاسفم برای آن عده ای که از 27 اسفند با روح و روان تیم ما بازی کردند .

سرمربی داماش ادامه داد : زیبایی فوتبال همین است و هر تیمی که باهوش بود و از فرصت ها استفاده کرد و به تیم مقابل فرصتی نداد ، برنده بازی خواهد بود . ما روی یک غافلگیری جا ماندیم و گل را دریافت کردیم که این هم تجربه ای می شود برای من مربی جوان تا با بازیکنان کار کنم و به آنها بیشتر کار کنم و بگویم تا زمانی که سوت پایان بازی زده نشده ، بازی را پایان یافته تلقی نکنند.

وی افزود : جام حذفی دیگر تمام شدو باید به سه دیدار آینده خودمان در لیگ فکر کنیم . سه دیداری که هرکدامشان برای ما یک فینال است . امیدواریم که بتوانیم در مقابل نفت در تهران با دست پر از میدان خارج شویم تا خودمان را در جدول لیگ تثبیت کنیم و دو هفته آخر را با آرامش خاطر بازی ها را ادامه دهیم .

وی گفت : از آقای عابدینی هم متشکر هستم که در این بازی های آخر به من اعتماد کرد و هدایت فنی تیم را در اختیارم گذاشت و امیدوارم که بتوانم شرمنده ایشان و مردم گیلان نشوم .

 

ناظمی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید چرا داماش معمولا زود ارضا می شود، گفت : درست است و متاسفانه وقتی جلو هستیم قدر فرصت هایمان را نمی دانیم . امیدوارم که تا بازی نفت تهران بتوانیم بیشتر روی این مسئله کار کنیم و امیدوارم که موقعیت هایی که امروز بدست آمد در بازی های آینده مان هم بدست بیاید و از آن استفاده کنیم .

 

وی در خصوص صحبت گلمحمدی در مورد زمین بازی گفت : من به ایشان بابت این پیروزی تبریک می گویم اما هر تیمی که به اینجا می آید باید از پیش خود را آماده کند . ضمن احترام به ایشان باید بگویم این زمین سرمایه استانی ما است و عوض هم نمی شود . این زمین از بهترین زمین های چمن مصنوعی است… ما در شیراز با آن زمین معروفش باختیم اما به زمین مسابقه ایراد وارد نکردیم چون میدانستیم که قرار است در چه زمینی بازی کنیم .

 

سرمربی داماش در پاسخ به خبرنگاری که تفاوت وزن بازیکنان دو تیم حرف زده بود گفت : بله این مسئله هم وجود دارد و تجربه های بازیکنان بزرگ پرسپولیس به دادشان رسید و موجودیت ها تفاوت دارد. اما می خواهم بگویم این مسئله هم باز ربطی به باخت ما نداشته است…

وی ادامه داد : از هفته ها قبل با شخصیت تیم و بازیکنان ما بازی شد . از بعد بازی گهر در حالی که قرار بود چک 28 بهمن پاس شود ، پول بازیکنان داده نشد. به روزهای پایان سال نزدیک شدیم و بازیکن آمد باشگاه ، شهرستانی در رشت ماند بلکه پولش را بگیرد اما هیچ پرداختی انجام نشد . مطمئن باشید خیلی چیزها دست به دست هم داد تا این دو باخت در مقابل تراکتورسازی و پرسپولیس رخ داد .

وی افزود : این بازی هم جنگ دارا و ندار بود؛ یک تیمی مثل تیم ما که در طول سال دائم با مشکلات مالی می جنگد و یک تیم مثل پرسپولیس که با هیچگونه مشکل مالی ای رو به رو نیست…

وی گفت :  بازیکنان ما با این همه مشکلات شخصی، اقتصادی و دغدغه ها فکری آمدند و در تعطیلات عید تمرین کردند و در بازی های حاضر شدند و مبارزه کردند برای فوتبال گیلان و داماش . باید به شرف آنها درود فرستاد و من دست تک تک آنها را می بوسم و از تمامی تماشاگران هم تشکر می کنم .

 

در ادامه خبرنگار وارش اسپرت خطاب به ناظمی گفت : شما به مشکلات مالی اشاره کردید و بحث هایی که به هرم مدیریتی تیم بر می گشت اما چرا به این اشاره نکردید که حمید درخشان هر هفته مصاحبه می کرد که من می آیم تا روی نیمکت تیم بنشینم و یا به بازیکنان تیم زنگ می زدند و چیزهایی رو میگفتند . چرا در این مدت سکوت کردید و الان هم که بازی حذفی تمام شده است این مسائل را بازگو نمی کنید؟

ناظمی در پاسخ گفت : انشالله روزی در خصوص چیزی که بر ما گذشت و سد راه موفقیتمان شد صحبت می کنم . این حق مردم گیلان است که بدانند بر سر این تیم و بازیکنان چه آمده است اما الان ما سه فینال داریم و من به فکر سه بازی آینده تیمم هستم .

وی در پایان گفت : من هیچ چیزی را با موفقیت تیمم عوض نمی کنم و مطمئن باشید افشین ناظمی در مقابل هر کسی که قصد خراب کردن تیم را داشته باشد می ایستد و خودش را فنا خواهد کرد اما اجازه خراب کردن تیم را نخواهد داد .

 

 

 

گل‌محمدی : انگیزه زیادی برای قهرمانی در جام‌حذفی داریم/ قول خداحافظی نداده بودم!

 

برای رسیدن به دیدار فینال سختی های زیادی را متحمل شدیم و حالا انگیزه مان برای قهرمانی بسیار زیادتر شده است.
 

به گزارش وارش اسپرت و به نقل از مهر، یحیی گل محمدی که شامگاه امروز شنبه و پس از پیروزی 6 بر 5 تیمش برابر داماش در مرحله نیمه نهایی جام حذفی با خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه شهید عضدی رشت گفتگو می کرد با تسلیت به مهدی مهدوی کیا به خاطر از دست دادن مادرش ضمن بیان این مطلب افزود: ما در رقابت های لیگ برتر امیدی به قهرمانی نداریم. به همین خاطر تمام تمرکزمان را روی قهرمانی در جام حذفی گذاشته ایم و بسیار خوشحالم که به فینال رسیدیم.

وی با بیان اینکه دو تیم پرسپولیس و داماش بازی پایاپایی را در این دیدار به نمایش گذاشتند به انتقاد از کیفیت زمین ورزشگاه شهید عضدی رشت پرداخت و گفت: این زمین استاندارد نیست و بازیکنان نمی توانند برنامه های تاکتیکی را به اجرا درآورند. با این حال هر دو تیم تلاششان را برای پیروزی انجام دادند. باید به بازیکنان و کادر فنی داماش هم تبریک بگویم که فوتبال قابل قبولی را به نمایش گذاشتند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید دوباره بر اینکه بازی کردن در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه شهید عضدی برای هر تیمی سخت و دشوار است خاطرنشان کرد: بازیکنان داماش سالهاست کنار یکدیگر در این زمین بازی می کنند و آشنایی خوبی نسبت به شرایط بازی در این نوع زمین ها داشتند. با این حال بازیکنان ما توانستند مردانه بجنگند و با ارائه فوتبالی درگیرانه در نهایت به پیروزی برسند.

 

وی با بیان اینکه تعویض های خوبی انجام داده است گفت: بعد از این که گل را دریافت کردیم همه عناصر هجومی را به میدان فرستادیم که خوشبختانه عملکرد خوبی داشتند. ما اگر هم تا فینال جام حذفی پیش رفته ایم یکی از عوامل اصلی این موفقیت را محمد نوری می دانم که با گل های تاثیرگذارش ما را به اینجا رسانده است. از همه بازیکنانم تشکر می کنم. بازیکنانی هم که به عنوان تعویضی به میدان رفتند نمایش خوبی داشتند که از آنها هم تشکر می کنم.

یحیی گل محمدی با بیان اینکه تیمش شادابی لازم برای ارائه فوتبال زیبا را دارد اما کیفیت زمین اجازه نداد به این مهم دست پیدا کنند افزود: شرایط زمین به گونه ای بود که نمی شد عملکردی بهتر از این داشت. بازیکنان ما به دنبال اتفاقات بودند و دیدید که به خاطر وضعیت زمین بازیکنان هر دو تیم در دقایق پایانی بازی انگیزه ای برای فوتبال نداشتند و حتی پای چند بازیکن داماش گرفت.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری که عنوان کرد شما قول داده بودید بعد از جام حذفی و لیگ از پرسپولیس خداحافظی کنید گفت: من چنین قولی نداده بودم. آن ماجرای استعفا هم که منتفی شد چرا که مهدی مهدوی کیا با من تماس گرفت و به همین خاطر استعفا هم منتفی شد. با این حال هنوز برنامه ای به باشگاه نداده ام و تمام تلاشمان این است که قهرمان جام حذفی شویم. ما انگیزه زیادی برای رسیدن به قهرمانی داریم و امیدوارم بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

 

سرمربی سرخپوشان تمرکز بازیکنان را عامل اصلی رسیدن به پیروزی در ضربات پنالتی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه تمریناتی خوبی در این بخش داشتیم و بازیکنان هم با آرامش و تمرکز بالایی ضربات پنالتی شان را به گل تبدیل کردند که باید از همه آنها تشکر کنم. حالا این فرصت را داریم که با استراحت بیشتر که برگ برنده ما محسوب می شود به مصاف سپاهان برویم.

گل محمدی با بیان اینکه سپاهان همیشه یکی از تیم های بزرگ و مدعی فوتبال ایران بوده خاطرنشان کرد: سپاهان از آنجا که درگیری لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر است شادابی همیشگی را ندارد اما ما می توانیم با توجه به فرصتی که داریم تمرینات منظمی را انجام دهیم و به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم. ما چهار بازی سخت را پشت سرگذاشتیم تا به فینال رسیدیم و امیدوارم بتوانیم در فینال هم به پیروزی برسیم و قهرمان شویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان تاکید کرد که تیمش در سه بازی باقیمانده لیگ برتر با تمام توان به میدان خواهد رفت و خاطرنشان کرد: زمانی که من تیم را تحویل گرفتم در رده دوازدهم بودیم و الان ششم هستیم. این شانس را هم داریم که با پیروزی در دیدارهای باقی مانده عنوان پنجمی را هم کسب کنیم. بنابراین در دیدارهای باقی مانده با تمام توان به میدان خواهیم رفت.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید