وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : کنفرانس خبری پس از بازی تیم های سپاهان اصفهان و داماش گیلان با حضور زلاتکو کرانچار سرمربی سپاهان و محمد مومنی مربی داماش گیلان برگزار شد .

 

مومنی : اسیر اشتباهات خودمان شدیم/ سپاهان حرفه‌ای تر از داماش بازی کرد

 

ما در بازی سپاهان عملکرد خوبی از خود به نمایش نگذاشته و اسیر اشتباهات خودمان شدیم.

محمد مومنی پس از شکست 3 بر صفر تیمش مقابل سپاهان اصفهان در چارچوب رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: به عنوان بازیکن سابق سپاهان خوشحالم که به اصفهان آمده‌ام چون با این تیم به تیم ملی راه پیدا کردم و در اصفهان با کمک مردم به تیم ملی رسیدم.

 

متن کامل در ادامه مطلب

وی در مورد شرایط بازی و شکست تیمش در مسابقه امروز تصریح کرد: ما امروز بازی مورد انتظار خود را انجام ندادیم و در حد خودمان نبودیم. بازیکنان نتوانستند در حد خودشان بازی کنند و سپاهان حرفه‌ای تر از ما بود و توانست بازی خوبی کند و به نظرم باید در نیم‌فصل وضعیت خودمان را بهبود بخشیم.

 

مربی تیم داماش گیلان در مورد مشکلات خط دفاعی تیمش در بازی امروز بیان داشت: امروز ابراهیمی را در اختیار نداشتیم و متاسفانه خط دفاعی ما هماهنگ نبود و اسیر اشتباهات خودمان شدیم اما امیدوارم در بازی‌های آینده مرتکب این اشتباهات نشویم.

 

وی با اشاره به عملکرد رودباریان در این مسابقه اضافه کرد: این دروازه‌بان امروز خیلی به ما کمک کرد و او شایستگی این را دارد که جزء نفرات برتر تیم ملی باشد و شایستگی پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد. به هر حال بازیکنان بزرگ به درد این روزها می‌خورند که به ما کمک کنند.

 

مومنی گفت: در پایان نیم‌فصل در هر سه خط به تغییراتی دست می‌زنیم و نیاز داریم که تیممان را ترمیم کنیم چون مردم رشت باید در نیم فصل دوم بازی قابل قبولی از ما ببینند. متاسفانه مشکلات مالی باعث شد که تیم در نیم فصل اول خوب بسته نشود اما مطمئن باشید در نیم‌فصل دوم بازی‌های خوب و روانی از داماش شاهد خواهید بود.

 

زلاتکو کرانچار - وارش اسپرت

 

کرانچار : بازیکنان سپاهان از موقعیت هااستفاده نکردند/ معاوضه حسینی و زنیدپور رامی‌پذیرم

 

بازیکنان سپاهان در دیدار امروز خود مقابل داماش از بسیاری از موقعیت‌های خود استفاده نکردند.

زلاتکو کرانچار پس از پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل داماش گیلان در چارچوب رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در گفتگو با خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت:ما برای برد مصمم بودیم و خیلی خلاقانه و مسلط بازی کردیم و فرصت‌های بسیاری را ایجاد کردیم اما متاسفانه از بیشتر موقعیت‌ها استفاده نکردیم و بیشتر از 3 گل نزدیم.

وی ادامه داد: در این مسابقه بازیکنان خوبی داشتیم و حریف تیمی با توجه به نظم سپاهان نتوانست هیچ کاری انجام دهد و مطمئنم می‌توانیم روند رو به رشد خودمان را ادامه دهیم.

 

سرمربی سپاهان در مورد بازی آینده تیمش مقابل آلومینیوم هرمزگان بیان داشت: از حالا به فکر بازی با آلومینیوم هرمزگان هستیم و مطمئنیم که آنها با توجه به نتیجه مساوی با انگیزه با یک بازی فشرده به مصاف ما می‌آیند و منتظر اشتباهات ما خواهند بود البته اگر سپاهان روند بازی‌های استقلال، داماش و گهر را داشته باشد، در بازی‌های آینده هم پیروز خواهد بود.

 

وی در مورد معاوضه زنیدپور با میثم حسینی بازیکن سپاهان تصریح کرد: همانطور که قبلا هم گفته‌ام ما دو، سه بازیکن خوب در تیممان می‌خواهیم که بتوانند در جام حذفی و لیگ به ما کمک می‌کنند و اگر این توافقنامه رخ بدهد با آغوش باز از آن استقبال می‌کنیم.

 

کرانچار گفت: حسینی بازیکن خوبی است و من او را زیر نظر گرفته‌ام و می‌دانم که او توانایی بازی در خطوط مختلف را دارد و می‌تواند به سپاهان کمک کند واگر این تغییر اتفاق بیافتد خیلی خوشحال می‌شوم و این به توافق دو باشگاه بستگی دارد.

وی ادامه داد: به دنبال جذب یک هافبک چپ خوب نیز خواهیم بود و باید منتظر بمانیم که بدانیم در بازار تجاری فوتبال چه بازیکنی ارائه می‌شود چون عجولانه کار نمی‌کنیم و به بازیکنی احتیاج داریم که خیلی زود با سپاهان وفق پیدا کند.

 

سرمربی سپاهان در مورد حضور اندک تماشاگران در بازی امروز سپاهان اضافه کرد: بازیکنان دین خودشان را به اندک هواداران حاضر در ورزشگاه ادا کنند و امیدواریم که در بازی‌های آینده هواداران بیشتری در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید