وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: کنفرانس خبری پیش از بازی تیم های داماش گیلان و مس کرمان بعد از ظهر امروز با حضور سرمربیان دو تیم در سالن کنفرانس استادیوم شهید دکتر عضدی رشت برگزار شد.

 

نظرمحمدی: داماش با تمام وجود می‌جنگد / هواداران تا پایان بازی صبور باشند

 

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان می‌گوید در بازی فردا باید با تمامی وجود بجنگیم. 

به گزارش وارش اسپرت به نقل از ایسنا علی نظرمحمدی در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر مس کرمان اظهار کرد: ما باید برای بازی فردا با تمامی وجود بجنگیم و به چیزی جز سه امتیاز فکر نمی‌کنیم. ما کار به نتایج سایر دیدارها نداریم و تمام تمرکز خود را بر روی بازی می‌گذاریم چون اول از هرچیز باید به پیروزی برسیم و بعد امیدواریم که در سایر مسابقات نتایج به نفع ما باشد تا بتوانیم تنها نماینده رشت را در لیگ برتر حفظ کنیم.

 

وی در ادامه افزود: دو بازی آخر مس کرمان را آنالیز کرده‌ایم. روی نقاط ضعف و قوت آنها در تمرینات کار کرده‌ایم و اگر شانس با ما یار باشد، امیدواریم که در طول بازی به نتیجه دلخواه خود برسیم.

 

نظرمحمدی در پایان افزود: فردا هواداران باید حمایت جانانه‌ای از ما انجام دهند و تا پایان بازی صبور باشند چون حمایت آنها انگیزه بازیکنان ما را دوچندان می‌کند. ما در بازی فردا علی نظیف‌کار را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و همچنین محمد مختاری و ابوالفضل حاجی‌زاده را به دلیل مصدومیت با خود نداریم و با توجه به اینکه مرتضی ابراهیمی هم ماه‌ها مصدوم است، فردا در پست مدافع وسط مشکل داریم که این موضوع کمی کارمان را سخت می‌کند، امیدوارم که هر نتیجه‌ای رقم می‌خورد به نفع فوتبال گیلان باشد.

 

بوناچیچ: سقوط مس به نام من ثبت شد! / برای دفاع از حیثیت مان به رشت آمدیم

 

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان می‌گوید سقوط مس کرمان به لیگ یک به نام من ثبت شده است.

به گزارش وارش اسپرت به نقل از ایسنا لوکا بوناچیچ در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر داماش گیلان اظهار کرد: ما برای دفاع از حیثیت خودمان به اینجا آمدیم و فردا با تمام قدرت بازی خواهیم کرد، چون می‌خواهیم اصل جوانمردی را رعایت کنیم. هدف‌مان در فوتبال رعایت مسائل جوانمردی و حرفه‌ای است.

 

وی در مورد بازی فردا گفت: داماش یک کورسویی از امید دارد و برای بقا می‌جنگد. همچنین انگیزه بالایی برای کسب سه امتیاز دارد چون این آخرین فرصت داماش است. ما در بازی فردا بازیکن محروم نداریم اما سه بازیکن مصدوم داریم که آنها را به رشت نیاورده‌ایم.

بوناچیچ در پایان گفت: من دو ماه و نیم در مس بودم و از اول در این تیم حضور نداشتم، اما این سقوط به نام من ثبت شد. سال‌های سال است که در ایران هستم و با فوتبال ایران آشنایی کامل دارم. معلوم نیست که بعد از این در فوتبال ایران باشم یا نه ولی متاسفم که مس سقوط کرد چون در این موضوع باشگاه مس ضرر کرد و نه کس دیگری. یکسری از بازیکنان از باشگاه می‌روند و شاید بیشترین نگرانی‌شان دریافت مابقی پول‌شان باشد.