وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی تیم های داماش گیلان و ذوب آهن اصفهان با حضور ابراهیم قاسمپور و منصور ابراهیم زاده سرمربیان دو تیم در مقر سالن کنفرانس مجموعه عضدی رشت برگزار شد.

 

*قاسم پور : از بازیکنان راضی ام از نتیجه نه!

ما در نیمه اول دیدار چندان خوب نبودیم هر چند ذوب آهن هم خوب بازی نکرد اما بیشتر صاحب توپ و میدان بود ولی ما در همان نیمه هم صاحب دو موقعیت خیلی خوب شدیم که نتوانستیم استفاده کنیم اما با صحبت هایی که در بین دو نیمه انجام دادیم فکر می کنم بچه ها بیشتر از آن چیزی که ما از آنها خواسته بودیم عمل کردند و بازی بسیار خوبی را در نیمه دوم انجام دادند و توپ و میدان و موقعیت ها را در اختیار داشتیم.

 

ابراهیم قاسمپور سرمربی داماش گیلان ضمن بیان مطلب فوق افزود : به هر حال این طبیعت فوتبال است که ما در این مسابقه نتوانستیم از موقعیت هایمان بهره ببریم و حتی باید بگویم در دقایق پایانی مسابقه از آنجایی که نیاز به گل داشتیم بچه ها بی محابا و احساسی حمله می کردند که این واقعا خطرناک است و احتمال دریافت گل را زیاد کرده بود و نمونه آن را در مسابقه برابر پرسپولیس دیدیم که ما روی یک ضد و البته نامساعد بودن زمین گل را دقایق پایانی دریافت کردیم.من از بازی بچه ها راضی هستم اما از نتیجه مسابقه نه ولی به هر حال همیشه تیمی که خوب بازی کند لزوما برنده دیدار نخواهد بود.

 

متن کامل در ادامه مطلب

وی در ادامه گفت : خوشبختانه ما با تغییر تاکتیکی که در نیمه دوم در نظر گرفتیم و با دو فوروارد بازی کردن سعی کردیم دفاع ذوب آهن را بیشتر تحت فشار قرار دهیم که موفق بودیم و موقعیت های زیادی را هم بر روی دروازه ایجاد کردیم که در یکی از این موقعیت ها توپ غلامی به تیرک خورد که شاید اگر افشین چاوشی این توپ را دنبال می کرد به نتیجه می رسیم ولی متاسفانه در برخی مواقع هنوز بازیکنان ما نمی توانند حرفه ای عمل کنند .

 

 

سرمربی داماش در خصوص وضعیت محمدی و اینکه گفته میشود وی در نیم فصل از داماش خواهد رفت گفت : خب آقای محمدی یک سری مشکلاتی دارند که با ما مطرح کرده اند که اگر کادر فنی و مجموعه مدیریتی به این نتیجه برسند که ایشان بتواند برود و دروازه بانی در حد ایشان پیدا کنیم ممکن است موافقت کنیم که ایشان برود و در غیر این صورت باشگاه سرمایه گذاری کرده است و شما هم میدانید که یک دروازه بان پنجاه درصد یک تیم است و خیلی راحت هم نمی شود یک دروازه بان خوب و باتجربه را پیدا کرد . فعلا جلسه ای در این مورد برگزار نشده است و انشالله در آینده نزدیک در این مورد تصمیم گیری خواهیم کرد .

 

 

قاسمپور در مورد مسابقات جام حذفی نیز گفت : متاسفانه فواصل بازیها خیلی نزدیک شده است و ما در 9 روز سه مسابقه برگزار کنیم و یک تعداد از بچه های ما مثل آقای غلامی و آقای آلوز همین امروز و قبل از مسابقه دچار گرفتگی عضله شده بودند . ما در بعضی از پست ها نه اینکه بازیکن نداشته باشیم اما بازیکنی که ما از او یک سری انتظارات را داریم نیست و به همین دلیل ممکن است در مسابقات جام حذفی به برخی از بازیکنانمان استراحت بدهیم که این بر میگردد به شرایط بدنی بچه ها ظرف روزهای آینده و پس از آن تصمیم گیری می کنیم .

 

به هر حال ما روی جام حذفی برنامه داریم اما باید این را هم ببینیم که ما چه چیزی را بدست می آوریم و چه چیزی را از دست می دهیم چرا که بلافاصله ما با صبا یک بازی دیگر را باید برگزار کنیم . 

 

سرمربی داماش در پاسخ به سوال وارش اسپرت راجع به عدم دعوت برخی بازیکنان مستعد داماش همچون زنیدپور، غلامی ، نظیفکار و… به تیم ملی و اینکه آیا باشگاه داماش در این مورد کم کاری نکرده است گفت : ما شاید یک سری از بازیکنانی را داشته باشیم که می توانند به تیم ملی کمک کنند اما ما فقط می توانیم پیشنهاد بدهیم و هیچ گونه بحث دیگری را نمی توانیم در این مورد داشته باشیم و سلیقه مربی تیم ملی است و کما اینکه اگر من و یا هر مربی دیگری هم در تیم ملی حضور داشت همین عقیده را داشتیم .

 

قاسمپور در پایان در مورد دعوت باشگاه هامبورگ از مهدی مهدوی کیا برای برگزاری یک دیدار دوستانه گفت : آقای مهدوی کیا بازیکن بسیار حرفه ای هستند و فاصله ای 7-8 روزه ای هم که بین دو بازی ما در هفته شانزدهم و هجدهم است شاید به ما این اجازه را داد که به وی برای این سفر اجازه دهیم البته باید با دقت این موضوع را بررسی کنیم که موجب مشکلی برای تیم نشود.

 

  

*ابراهیم زاده : فشردگی مسابقات باعث آسیب دیدگی بازیکنان ملی پوش می شود

پیش از این هم گفته بودم که اگر تیم ما به آرامش برسد فوتبال خوبی را ارائه خواهد کرد . ما در نیمه اول فوتبال قابل قبولی را ارائه دادیم و من فکر می کنم در دقایق ابتدایی نیمه دوم که سیستم داماش تغییر پیدا کرده بود ما تا آمدیم که به بازیکنانمان نوع جابجایی و وظایفشان را تفهیم کنیم گل را دریافت کردیم و طبیعی بود که بعد از آن گل خوردن فشارهای تیم داماش بیشتر می شود و حتی یک توپ را هم که محمدغلامی توانست بازیکنان ما را دریبل زد و به شکل چیپ به سمت دروازه فرستاد با خوش شانسی ما و بدشانسی داماش به تیر دروازه اصابت کرد .

 

منصور ابراهیم زاده سرمربی ذوب آهن ضمن بیان مطلب فوق گفت : در مجموع من فکر می کنم با توجه به اینکه برخی از بازیکنانمان را مدتی در اختیار نداشتیم و تیم هم دچار بحران هایی شده بود فوتبال خیلی خوبی را ارائه دادیم و مطمئنا اگر شرایط تیمی ما با آرامش بیشتری باشد حتما با شرایط خوب و بهتری کار خواهیم کرد. ما داود حقی و حدادی فر هم در اختیار نداشتیم اما همانطور که گفتم در مجموع از روند بازی رضایت داشتم.

 

ابراهیم زاده در مورد داوری و اعتراض هایش در حین مسابقه گفت : به هر حال داوری کار خودش را انجام می دهد و ما هم اگر گهگداری اعتراضی در کنار زمین انجام می دهیم آن لحظه ای و گذری است. من فکر می کنم در این دیدار اعتراض خاصی هم نداشتم . به هر حال داماش بر روی ضربات ایستگاهی و خطاها برنامه داشت و بیشتر سعی می کردیم در این مواقع با بازیکنان صحبت کنیم و یا تحرکاتی داشته باشیم تا داماش با به جریان انداختن سریع توپ برای ما مشکل ساز نشود.

 

وی در مورد مشکلات مالی ذوب آهن گفت : این نوع مشکلات در تمام تیم ها وجود دارد و شما نمی توانید بگویید که الان داماش مشکل خاصی را ندارد ولی ما با سعه صبر و آرامش سعی می کنم با این مشکلات برخورد کنیم و مطمئن هستیم برطرف خواهد شد. 

 

سرمربی ذوب آهن در خصوص نوع برنامه ریزی مسابقات گفت : وقتی که بازیها را هر چهار ، پنج  روز یکبار برنامه ریزی می کنند اگر این نوع برنامه ریزی برای تمام تیم ها یکسان باشد آنوقت نمی شود ایرادی گرفت . من در تقویمی که قبل از شروع فصل از سوی فدراسیون اعلام شده نگاه کردم و دیدم که تاریخ برگزاری بازی هفته چهاردهم ما را هفته آینده نوشته بودند! البته بیشترین نگرانی من برای آسیب دیدگی بازیکنانی ملی پوش به خاطر فشردگی مسابقات است . شما اگر نگاه نکنید می بینید که ما 4 بازیکن ملی پوش و یک بازیکن ملی پوش خارجی داریم که خب این مشکلاتی را برای ما به همراه خواهد داشت.