نامه هبه تیم داماش گیلان از سوی مدیریت این باشگاه به استانداری گیلان، از مهمترین اخبار هفته های اخیر ورزش استان محسوب می شود. نامه ای که عدم واکنش و مسئولیت پذیری استاندار گیلان نسبت به آن، حالا منتج به بلاتکلیفی محض این باشگاه شده و بر سردرگمی در کلاف مدیریتی لاجوردی‌پوشان فوتبال گیلان افزوده است.

در شرایط حاضر انتظار این است که دکتر ارسلان زارع به عنوان نماینده عالی دولت و بالاترین نهاد اجرایی استان، هرچه سریعتر نسبت به این موضوع رسیدگی نماید تا آنکه مبادا یک هنجار اجتماعی پرطرفدار، تبدیل به ناهنجاری شود.

اکنون که با نامه مدیریت سابق داماش امتیاز لیگ یکی لاجوردی‌پوشان به استانداری واگذار شده است، استاندار محترم گیلان می توانند که در اسرع وقت با اقداماتی نظیر تعیین سرپرست موقت برای اداره امورات باشگاه تا پایان فصل، یا ارجاع تصمیم گیری به اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال گیلان به عنوان متولیان ورزش یا فوتبال استان، پیگیری مناسب با شرایط حساس کنونی برای سر و سامان بخشیدن به وضعیت داماش گیلان انجام دهد. مسلما ادامه سکوت در برهه فعلی می تواند، مهر تاییدی شود بر نابودی و حذف سهمیه لیگ یکی فوتبال رشت!

گفتنی است، داماش گیلان در حالی باید در چهار هفته پایانی فصل برابر حریفان خود قرار گیرد که تمرینات این تیم بدون سرمربی و سرپرست زیر نظر کاپیتان این تیم محمد مختاری در حال پیگیری است.