یک باشگاه با دو پروانه؟!

این هم جدیدترین حاشیه داماش در آستانه دیدار برابر پرسپولیس: باشگاهی با دو پروانه!

به گزارش وارش اسپرت ، در ادامه حواشی مدیریتی دو هفته گذشته باشگاه داماش از منبعی موثق شنیده ایم، با مذاکراتی ما بین شهرام قویدل، هادی طباطبایی و رئیس اداره کل ورزش و جوانان ، قرار شده است که پروانه ای به نام شهرام قویدل برای باشگاه داماش از سوی این اداره صادر شود و این مسئله در شرایطی است که پروانه باشگاه داماش ایرانیان به نام امیر عابدینی است!

این در حالی است که طبق اعلام قبلی قرار است روز 20 فروردین مسئله مالکیتی باشگاه داماش از سوی قوه قضائیه مورد بررسی قرار گیرد و رای آن اعلام شود

 

الماسخاله در نامه‌ای به عابدینی: هیئت فوتبال استان گیلان نقل و انتقال باشگاه داماش را قانونی نمی‌داند

قربانعلی  الماسخاله در نامه‌ای به امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش گیلان اعلام کرد با توجه به نامه معاونت امنیتی سیاسی استانداری گیلان در خصوص انتقال سهام باشگاه داماش به شرکت صدرا اعلام می‌شود با عنایت به اینکه بندهای الف، ب، ج، ه و ز ماده 30 آئین‌نامه قوانین وضعیت نقل و انتقالات بازیکنان و باشگاه‌ها در این نقل و انتقال رعایت نشده است بنابراین نقل و انتقال مذکور از نظر هیئت فوتبال استان گیلان وجاهت قانونی ندارد.

به گزارش وارش اسپرت به نقل از فارس در ادامه نامه آمده است: هر گونه توافق و تعیین مباینامه برای انتقال باشگاه داماش باید به تایید هیئت فوتبال استان رسیده باشد که تاکنون چنین امری میسر نشده است.

در اواخر سال 91 شهرام قویدل اعلام کرد به عنوان مالک امیر عابدینی دیگر مدیرعامل باشگاه داماش نیست و از سویی دیگر عابدینی اعلام کرد قویدل به دلیل عدم اجرای تعهداتش مالک باشگاه نیست.

 

در نامه عابدینی عنوان شد: درخواست فسخ یکطرفه قرارداد انتقال داماش از دادستان تهران

به گزارش وارش اسپرت ، علی سراوانی مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان در گفت و گو با فارس اظهار داشت: امیر عابدینی در نامه‌ای به دادستان عمومی و انقلاب تهران درخواست فسخ یکطرفه قرارداد و متمم قرارداد نقل و انتقال باشگاه داماش گیلان به شهرام قویدل را کرده است.

وی افزود: عابدینی در این نامه اعلام کرده با توجه به اینکه مفاد و متمم قرارداد عملی نشده این قرارداد باید فسخ شود.

 

درگذشت پدربزرگ علی نظرمحمدی

با خبر شدیم که پدربزرگ علی نظرمحمدی دروازه بان اسبق و مدیر تیم های پایه فعلی داماش گیلان در گذشت.

بدینوسیله وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان ضایعه درگذشت این عزیز تازه گذشته را به علی نظرمحمدی و خانواده داغ دیده ایشان تسلیت عرض نموده و برای ایشان از درگاه خداوند متعال، رحمت و غفران و برای بازماندگان، صبر جزیل مسئلت می‌نمائیم.

 

خلیل زاده کجای ماجرای این روزهای داماش است؟

اتاق میلاد خلیل زاده مدیر هتل کادوس این روزها پاتوق حمید درخشان و شهرام قویدل شده است.

به گزارش وارش اسپرت ، خلیل زاده که بخاطر طلبش از باشگاه داماش بارها نامه نوشته که از ارائه خدمات به این تیم معذور است، برای بازی با پرسپولیس هتلش را در اختیار تیم پرسپولیس قرار داده است.

این در حالی است که به گفته برخی منابع به نوعی اتاق مدیرهتل کادوس این روزها پاتوق حمید درخشان و شهرام قویدل شده است و هنوز مشخص نیست که دلیل حضور او در دعوای این روزهای داماش چیست .

پیش از این شنیده شده بود که بخشی از پولی که شهرام قویدل از آن حرف میزند وقرار بود بین بازیکنان تقسیم شود ( که نشد) توسط خلیل زاده تامین شده است .

 

تشکر باشگاه داماش گیلان از مدیریت هتل پردیس رشت

باشگاه داماش گیلان از همکاری و همیاری خمسه ای مدیریت هتل پردیس رشت بابت همراهی و همکاری مستمر در طول فصل جاری با باشگاه و تیم فوتبال داماش گیلان تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش وارش اسپرت ، مدیریت هتل پردیس رشت به رغم مشکلاتی که باشگاه در فصل جاری با آن روبرو بوده است اما هیچگاه از کمک و همراهی با باشگاه داماش خودداری نکرده است.

 

تمرینات آماده سازی داماش گیلان

به گزارش وارش اسپرت ، تمرینات آماده سازی تیم فوتبال داماش گیلان برای دیدار مقابل پرسپولیس در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت دنبال می شود . بر همین اساس تمرین داماشی ها در روز شنبه نیز از ساعت 17 در این استادیوم آغاز خواهد شد . در صورتی که کارشکنی از عوامل تربیت بدنی نباشد ، حضور تماشاگران در مکان تمرین بلامانع است .

 

علیرضا نظیف کار محروم ، رودباریان آمد

علیرضا نظیف کار با دو اخطاره شدن در بازی مرحله قبل جام حذفی مقابل فجرسپاسی ، دیدار مرحله نیم نهایی این رقابت ها مقابل پرسپولیس را به دلیل محرومیت ازدست داد .

همچنین حسن رودباریان که برای پیگیری کارهای شخصی و اقامت خود در آمریکا به سر می برد و در تمرینات حضور نداشت ، بازگشت و می تواند در صورت صلاحدید کادرفنی داماش را در دیدار مقابل پرسپولیس همراهی کند .

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید