*بازیکن رشتی تیم ملی نوجوانان ایران در داماش

امیرمحمد مظلوم بازیکن رشتی و خوش استیل تیم ملی نوجوانان ایران به داماش پیوست . مظلوم با موافقت حمید درخشان در سهمیه جوانان لیست تیم بزرگسال داماش گیلان جای گرفت و از امروز تمرینات خود با تیم بزرگسالان را آغاز کرد . لازم به ذکر است امیرمحمد مظلوم در سال های گذشته از تیم های پایه همین باشگاه فوتبال خود را آغاز کرد و فصل گذشته را نیز در تیم مقاومت تهران حضور داشت.

 

*بازیکنان خارجی با مشکل پاسپورت مواجه شدند

با پیگیری های وارش اسپرت باخبر شدیم بازیکنان خارجی مورد نظر داماش که قرار بود از ابتدای هفته در تمرینات داماش حاضر شوند ، به دلیل مشکلاتی که در سفارت خود پیدا کرده اند نتوانسته اند که در رشت حاضر شوند. در همین راستا مسئولان باشگاه داماش در حال برطرف کردن این مشکل هستند .

 

 

*صالحی داور دیدار داماش گیلان – نفت تهران

داوری بازی داماش گیلان و نفت تهران بر عهده سید احمد صالحی خواهد بود. مصطفی فراهانی و بابک عباسقلی زاده، صالحی را در این دیدار همراهی خواهند کرد و بابک وسیله‌بر نیز داور چهارم این دیدار خواهد بود . همچنین طبق اعلام فدراسیون، حاتم بک‌پور نیز به عنوان ناظر داوری در این دیدار حاضر می شود .

دیدار تیم های داماش گیلان و نفت تهران از ساعت 15:15 روز یکشنبه 28 آبانماه در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت برگزار می شود .

 

*قطعی شدن اقامت عابدینی در رشت

چندی پیش از زمزمه های اسکان مدیرعامل داماش گیلان در شهر رشت خبر داده بودیم. باخبر شدیم اقامت عابدینی تقریبا نهایی شده و مِن بعد مدیرعامل داماش گیلان روزهای بیشتری از هفته را در رشت سپری می کند تا بدین ترتیب بیش از پیش مسائل باشگاه را تحت نظر بگیرد .

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید