محمدمهدی الطافی مدیرعامل باشگاه داماش گیلان با تایید خبر حل مشکل امتیاز لیگ یکی داماش اظهار داشت : بدهی‌مان را به صورت کامل به باشگاه اروند خرمشهر پرداخت کردیم و امتیاز باشگاه در استان گیلان و رشت ماندگار شد.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، الطافی در واکنش به این پرسش که منبع پول پرداخت شده چه نهاد یا شخصی بوده است گفت : مهم نیست که این مبلغ را از چه منبعی تامین شده است مهم این است که با زحمات فراوان این پول را تامین کرده و با پرداخت آن مشکل باشگاه مردمی داماش  برطرف شد.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان افزود: در این راه همه مسئولان شهری، استانی و حتی کشوری باشگاه داماش را زحمت کشیده و کمک کردند که از همه این عزیزان و دوستان تشکر و قدردانی می کنیم.

ایشان در مورد انتقال امتیاز باشگاه داماش به مالک جدید بیان داشت : هنوز انتقال امتیاز انجام نشده است و فعلا مالک باشگاه داماش اسماعیل حاجی پور می باشد جلساتی را امروز و فردا برگزار می کنیم تا موضوع انتقال امتیاز به مالک جدید مشخص شود.

الطافی در پاسخ به این موضوع اینکه زمان به تندی برای باشگاه داماش در حال سپری شدن است و تکلیف سرمربی این تیم مشخص نشده و نقل و انتقالات خود را آغاز نکرده است اظهار داشت : یک سری از کارها و اقدامات به موازات کارهای پرداخت بدهی و مشخص شدن تکلیف مالکیت باشگاه  انجام می شود مهم این بود که جلوی انتقال امتیاز باشگاه گرفته شود که خدارو شکر در این کار موفق بودیم.