رییس هیات فوتبال گیلان از بازیکنان ، کادر باشگاه ها و دست اندرکاران مدارس فوتبال خواست تا با در خانه ماندن بر این ویروس غلبه کنند و هرچه زودتر فعالیت های فوتبال به روال عادی بازگردد.

به گزارش وارش اسپرت و به نقل از روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان ، با توجه به شیوع کرونا ویروس در کشور به ویژه استان گیلان و توصیه های وزرای محترم بهداشت و ورزش و جوانان ، الماسخاله طی پیامی از بازیکنان ، کادر باشگاه ها و مدارس فوتبال خواست با رعایت بیشتر مسایل پزشکی و بهداشتی ، با در خانه ماندن این ویروس را شکست دهند تا هرچه زودتر فعالیت های ورزشی به ویژه مسابقات لیگ های فوتبال از سر گرفته شود.

فرامرز الماسخاله افزود؛ از آنجایی که فوتبال یک ورزش تیمی است و اهالی فوتبال تبهر خاصی در کار دسته جمعی دارند . با همکاری ، همدلی و هماهنگی می توانند بر این ویروس منحوس پیروز شوند. استان گیلان دارای تیم های زیادی در رده های سنی و لیگ های مختلف کشوری و بیش از ۱۲۰ مدرسه فوتبال دارای مجوز و فعال دارد.

لازم به ذکر است، پیش از این سازمان لیگ فدراسیون فوتبال تمامی مسابقات لیگ های برتر، یک، دو و سه را تا پایان اسفند لغو کرده بود.