داماشی ها در ادامه روند ناکامی های دور از خانه، بازی را به بادران واگذار کردند.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفته بیست و‌ششم رقابت های لیگ یک فوتبال باشگاه های کشور، تیم فوتبال داماش گیلان از ساعت ۱۲:۳۰ امروز (جمعه) در استادیوم غدیر تهران میهمان بادران بود که در نهایت لاجوردی پوشان شهر باران در امتداد ناکامی های دور از خانه، با نتیجه دو بر یک بازی را به میزبان خود واگذار کردند.

گل های این مسابقه که به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بدون حضور تماشاگر برگزار می شد را مهدی نیایش پور در دقیقه ۵ از روی نقطه پنالتی و امیر میربزرگی در دقیقه ۷۴ برای بادران و محمد غلامی در دقیقه ۲۸ برای داماش گیلان به ثمر رساندند.

داماش گیلان علی رغم این شکست و در فاصله هشت هفته به انتهای فصل با کسب ۳۲ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول مسابقات باقی ماند.
داماشی ها در هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ یک، روز چهارشنبه ۱۴ اسفند در استادیوم سردارجنگل رشت میزبان تیم مدعی خوشه طلایی ساوه خواهند بود.

ترکیب داماش گیلان:
ایمان صادقی، محمد مختاری، آزاد جعفرزاده، سید کاظم رحمانی، میلاد پورمحسن، محمد رستمی، مهدی نظر محمد پناه (از ۹۰ معراج پورتقی) ، سعید طالبی (از ۷۸ سید سجاد موسوی)، میعاد یزدانی، عباس کندل و محمد غلامی
سرمربی: مازیار ربیعی فرد

نکات بازی:

بازی بدون حضور تماشاگر برگزار می شود. این تصمیم به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در ورزشگاهها از سوی سازمان لیگ اتخاذ شده است!

سعید باقرپسند، بهتاش میثاقیان و علی حقدوست به دلیل بیماری در این دیدار در لیست داماش حضور ندارند. ضمن اینکه سینا شاه عباسی، میلاد صفایی و جابر نصیری کماکان به دلیل مصدومیت قادر به همراهی داماش نیستند.

– با گل محمد غلامی طلسم دروازه غدیر تهران برای داماشی ها شکسته شد. داماش در دو بازی گذشته خود در استادیوم غدیر تهران (یکی در پلی اف لیگ دو و دیگری بازی رفت با نیروی زمینی) علیرغم داشتن فرصت های گلزنی، گلی به ثمر نرسانده بود.