سرپرست معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان گیلان اظهار داشت: به دلیل عدم پرداخت مطالبات باشگاه اروند خرمشهر که امتیاز لیگ دسته اولی این تیم به داماش سپرده شده بود، دوباره این امتیاز به باشگاه خوزستانی استرداد شد.

به گزارش وارش اس‍پرت – تارنمای هواداران داماش گیلان به نقل از خبرگزاری ایرنا فاضل بازیار ضمن بیان جمله فوق افزود: با توجه به بدقولی های مسئولان سابق داماش گیلان در خصوص پرداخت مطالبات باشگاه اروند خرمشهر، هم اینک کار و شرایط بسیار سخت شده چون مسئولان باشگاه اروند خرمشهر شرایط و خواسته های سختی را برای بازگرداندن مجدد امتیاز این باشگاه به داماش خواستار شدند.

وی ادامه داد: اما با این وجود همه مسئولان اداره ورزش وجوانان گیلان، مسئولان هیات فوتبال و همچنین مسئولان ارشد گیلان سعی دارند تا این مشکل برطرف شود و امیدواریم که اوایل هفته آینده بتوانیم دوباره این امتیاز لیگ دسته اولی را به داماش انتقال دهیم.

سرپرست معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان گیلان اضافه کرد: داماش تنها نماینده مرکز گیلان در لیگ دسته اول است و ما تمام سعی و تلاش خود را انجام خواهیم داد تا دوباره این تیم در لیگ دسته اول حضور یابد چون داماش طرفداران زیادی دارد که حضور این تیم در لیگ دسته اول باعث خوشحالی خیلی از مردم ورزش دوست رشت و همچنین مردم ورزش دوست گیلان خواهد شد.

وی گفت: طرفداران خونگرم و پرشور داماش نیز نباید دنبال مقصر باشند چون هم اینک باید مشکل تیم را برطرف کنیم تا داماش دوباره به لیگ دسته اول بازگرد که در این راستا همه باید کمک کنند و به طور حتم طرفداران و هواداران فهیم این تیم نیز می دانند که چگونه این مشکلات برای داماش به وجود آمد.