مسئولیت های مالک مستعفی باشگاه داماش برای سال پایانی شورای پنجم رشت در کمیسیون ها و سازمان های مرتبط با شورای شهر رشت مشخص شد.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، با برگزاری انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی کلانشهر رشت اسماعیل حاجی پور مالک باشگاه داماش با رای همکاران خود در پارلمان شهری به عنوان رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر و عضو کمیسیون ماده ۱۰۰ انتخاب شد.

همچنین این عضو کهنه کار شورای شهر به عنوان رئیس کمیته انصباطی تاکسیرانی و نماینده شورای شهر در سازمان آرمستان های رشت، کمیسیون نظام وظیفه و … انتخاب شد.
گفتنی است، اسماعیل حاجی پور در یک سال اخیر ریاست شورای شهر را بر عهده داشت که اقدامات اولیه و عملیاتی پروژه های مهمی نظیر احیای رودخانه های رشت، کمربندی ژ۵ و پل های روگذر و … انجام شد.

لازم به ذکر می باشد، حاجی پور که از تابستان ۱۳۹۵ مالکیت باشگاه داماش را به صورت غیررسمی عهده دار بود اما اخیرا به دلیل فشارهای اقتصادی و هجمه های سیاسی طی نامه ای رسمی استعفای خود را از تیمداری اعلام داشته است. استعفایی که با در خواست مسئولین استانی برای همراهی وی با داماش، حداقل تا پایان فصل لیگ یک به آن رسیدگی نخواهد شد.