وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : بالاخره پس از حدود یک سال دغدغه و نگرانی داماش به ساحل آرامش رسید و ظهر امروز شرکت سرمایه گذاری و تامین خودروی صدرا رسما به عنوان مالک باشگاه داماش گیلان معرفی شد .

 

ظهر امروز شهرام قویدل مالک جدید باشگاه داماش گیلان در حالیکه از استقبال بسیار خوب هواداران شگفت زده شده بود به همراه امیر عابدینی مدیرعامل داماش در سالن اجتماعات باشگاه داماش گیلان حاضر شد تا نسبت به سوالات خبرنگاران پاسخگو باشد. بخش اول گزیده ای از حرف های بهرام قویدل و امیر عابدینی را در ادامه خواهید خواند :

 

عابدینی_آدم های زیادی برای در اختیار گرفتن باشگاه آمدند و رفتند و خبرها هم رسانه ای شد! اگر بخواهم واقع بینانه و صادقانه در مورد همه دوستانی که آمدند و نماندند بگویم باید اذعان کنم کسی مقصر نبود و شما هم کسی را در ذهنتان متهم نکنید . شرایط ایجاب نکرد و این اتفاق نیفتاد . هرچند هیچکدام از آن دوستان این دیدگاه باز و این منظر خدمت به نسل جوان را نداشتند .

 

عابدینی_در جلسه اولی که با مهندس قویدل مدیرعامل صدرا و مهندس محمد داشتم از همان ابتدا امیدوار شدم . عنایت خدا بود که در این ماه مبارک که تمام نعمات خداوند نمایان می شود برای ما چنین اتفاقی می افتد. من بعد از جلسه دوم اشک شوق ریختم چون بیشتر آقایان قویدل و محمد را شناختم . این ها به لحاظ سن و سال مثل فرزندان من هستند اما به لحاظ مدیریت بنده سر تعظیم در مقابلشان فرود می آورم چرا که مدیرانی مدبر و توانمند هستند و خدمت به نسل جوان را هم در دستور کار خود قرار داده اند .

 

قویدل_ من هنوز در شوک استقبال هواداران داماش هستم . برای بار دوم است که وارد عرصه فوتبال می شوم…در بار اول چندان مهربانی ندیدم اما با دیدن این شور و شوق این هواداران اگر با توان 50 آمده بودم الان با توان 150 در اینجا خواهم بود . برای اینکه داماش به بهترین ها برسد هر کاری که بتوانم برای این تیم و مردم انجام خواهیم داد و دریغ نخواهیم کرد .

 

قویدل_هرچند به فوتبال علاقه زیادی دارم اما خیلی اتفاقی وارد ورزش فوتبال شدیم . اولین انگیزه ام بحث اقتصادی بود که وارد پرسپولیس شدیم و برای استقلال هم برنامه داشتیم که بنا به شرایط نشد … البته در ادامه نامهربانی هایی را دیدیم که کمی دلزده شدیم . الان که وارد داماش شده ام انگیزه ام بسیار بالاست و تمام آن هم مطمئن باشید که مالی نیست. دوست دارم داماش چه در ایران و چه در سال های بعد آسیا به بهترین رده ها برسد .
با هوادارانی که الان دیدم توقع ام بالا رفته است و حتما با آقای عابدینی به دنبال این هستم که به بهترین ها برسیم .

 

قویدل_در پاسخ به خبرنگاری که از حضور مهندس عابدینی پرسیده بود : آقای عابدینی نباشند من نیستم . هم ایشان خواهند ماند و هم کادر فنی داماش . در بحث های فنی و سیستم و همینطور تغییرات هم صد در صد آقای عابدینی نظر خواهند داد و ما در کنار ایشان خواهیم بود . مطمئن باشید که به طور قاطعانه هم از ایشان حمایت خواهیم کرد . ما به باشگاه پول می دهیم و آقای عابدینی هم خرج خواهند کرد!

 

عابدینی_این تیم به هیچ عنوان از رشت خارج نمی شود و مطمئن باشید با آمدن این بزرگواران تیم در لیگ برتر باقی خواهد ماند و در آینده به آسیا هم فکر می کنیم . در مورد نام تیم دوستان در مرحله اول و برای امسال اصلا تغییر اسم را مدنظر ندارند اما ممکن است برای سال دیگر پیشوند یا پسوندی در نظر گرفته شود که در آنصورت از طریق سایت و صداو سیما از مردم به شکل سوال سه گزینه ای افکار سنجی خواهیم کرد . صدرا آنقدر عظیم و کارآمد هست که نخواهد تمام مسائل تبلیغی اش را روی این تیم پیاده کند بلکه آمده است به فوتبال این استان خدمت کلانی را انجام دهد .

 

قویدل_باشگاه داماش باید یک باشگاه کاملا حرفه ای باشد . یعنی اگر ما روی آن سرمایه گذاری می کنیم باید تمامی چارچوب قوانین حرفه ای را رعایت کنیم . از آنجایی که این باشگاه یک باشگاه پرهوادار هست مطمئن باشید در مورد نام آن از همفکری هواداران استفاده می کنیم .
در حال حاضر ما هیچ تصمیمی برای تغییر نام نداریم … داماش منطقه ای است در گیلان و مطمئن باشید اگر مردم و هواداران این نام را بخواهند قطعا این نام را دستخوش تغییر نخواهیم کرد .

 

عابدینی_هیچ دغدغه ای بابت نقل و انتقال باشگاه وجود ندارد . من و شرکت صدرا امضا کرده ایم و آقای اژه ای هم موافقت کامل خود را با این انتقال اعلام کرده اند .

 

قویدل_هدف ما ایجاد یک باشگاه تمام حرفه ای است . برای اینکه این باشگاه تا زمانی که فوتبال جریان دارد در این شهر باقی بماند اولین کاری را که خواهیم کرد این است که باشگاه را به سهامی عام تبدیل کنیم تا هواداران باشگاه هم سهام دار آن باشند .شاید این فصل زورمان نرسد که آسیایی شویم اما داماش آسیایی دور از دسترس نیست و از آقای عابدینی برای سال آینده خواسته ام که برای تحقق این قضیه تلاش کنند . برای امسال هم هر بازیکنی را بخواهند اضافه کنند ما مشکلی نداریم و دست آقای عابدینی باز است .

 

قویدل_آقای عابدینی برای تیم های پایه هم برنامه هایی را دارند و حتی در رشته های دیگر هم از آقای عابدینی درخواست کردیم تا پایه ریزی آن را انجام دهند . 

 

عابدینی_من دلخوری های زیادی دارم اما بهتر است گذشته را فراموش کنیم . می دانید که چرا از برخی مسئولین گله کردم اما بگذارید دیگر صحبتش را نکنیم .

 

 

ادامه در بخش دوم …

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید