وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : بخش دوم کنفرانس خبری مربوط به معرفی مالک جدید باشگاه داماش گیلان را در ادامه خواهید خواند :

 

عابدینی_بعضی از تیم هایمان به خاطر عدم بضاعت منحل شد و به آنها ظلم شد…به رشته هایی مثل والیبال آقایان و بانوان و فوتسال بانوان که کاملا شکل خوبی به خود گرفته بود. بسکتبال ما به لیگ برتر رفته است و ما مجبور شدیم به خاطر مسائل مالی یکی یکی آنها را واگذار کنیم.

در جلسه ای که داشتیم من از مهندس قویدل خواسته ام که قدم به قدم پیش برویم و اول فوتبال رشت و گیلان را به جایگاه صدر فوتبال ایران برسانیم و بعد به سراغ رشته های دیگر برویم . چرا باید اصفهان و آذربایجان به آن جایگاه برسند اما اینجا با این پتانسیل در بالاترین سطح نباشد؟
البته در بحث رشته های دیگر هم ما ابتدا رشته های توپ و تور را مدنظر قرار داریم و بعد رشته های دیگر .

 

عابدینی_در خصوص سوال وارش اسپرت مبنی بر زمان تزریق پول : آنچه که مربوط به تشکیلات صدرا و هیات مدیره داماش بوده است قطعی شده است و همه چیز هم برای انتقال امضا شده است .ناظر قضایی هم امضا کرده و موافقت خود را اعلام کرد . نوع پرداخت ها مشخص شده و بودجه باشگاه هم در حال بررسی است و انشالله همه چیز با قدرت پیش خواهد رفت .

 

قویدل_در پاسخ به سوال وارش اسپرت در خصوص زمان سهامی شدن: سعی ما بر این است که این اتفاق خیلی زود به وقوع بپیوندد. شاید حتی توانستیم قبل از نیم فصل بستر این کار را مهیا کنیم .

 

عابدینی_دستمان خالی نبود و اتفاقا پر بود چون مردم با ما بودند ! این مردم ما را رها نکردند و بچه های تیم هم مثل شیر ایستادند… این ها بضاعت معنوی تیم داماش است . ما پول نداشتیم اما شرف داشتیم؛ بچه های ما با اعتماد راسخ ایستادند … باور کنید من گاهی بعد از دو ماه فقط دو میلیون تومان به بچه ها می دادم اما بازیکن سرش را بلند نکرد و آمد در زمین سرش را جلوی توپ و حریف گذاشت . داماش در بدترین شرایط توانست خودش را حفظ کند و هفتم جدول رده بندی شود …

سه مربی عوض شد اما هارمونی تیم و این بچه ها عوض نشد و با عزمی جزم برای تیم خود تلاش کردند .
مردم در بحرانی ترین روزهای ما آمدند و استادیوم را پر کردند و نود دقیقه ایستاده تشویق کردند و پای کوبیدند . مسئولین هم اگرچه من گلایه هایی داشتم اما آنها هم کنار ما آمدند .

نامه آخر من به شکل سرگشاده بود تا همه بخوانند و بدانند که من از هیچکس گله ندارم و از همه هم تشکر کردم . از هواداران هم می خواهم که به مدیر و مسئولی اهانت نکنند چون در شان هواداربافرهنگ ما و داماش هم نیست . 

 

قویدل_هر باشگاه استادیومی دارد که یا از آن خودش است یا آن را به نحوی در اختیار دارد . من همینجا از آقای بابایی می خواهم که یکی از استادیوم ها را یا به شکل اجاره یا فروش در اختیار باشگاه داماش و آقای عابدینی قرار دهند تا ما آن را به بهترین شکل ممکن تجهیز و استاندارد سازی کنیم . هواداری که با این علاقه می آید باید به بهترین شکل از آن پذیرایی شود . اگر می خواهیم یک باشگاه آسیایی داشته باشیم باید استادیومی در حد آسیا هم داشته باشیم…برای اینکار از الان هم شروع کنیم فکر می کنم دیر باشد .

 

بابایی_همانطوری که در بحث ملوان ما هر کاری از دستمان بر آمد سعی می کنیم برای داماش هم اینکار را انجام دهیم  می توانم از الان قول استادیوم سردارجنگل را بدهم (در اینجا با اصرار و جملات شوخی وار مهندس قویدل و مهندس عابدینی مبنی بر در اختیار گیری عضدی مواجه می شوند.) اما در مورد عضدی داماش می تواند بازیها را در آنجا انجام دهد اما در خصوص واگذاری یا اجاره باید بررسی هایی انجام بگیرد و کمی مشکل است . 

 

عابدینی_متاسفانه در کل شهرمان یک هتل کادوس را داریم! وقتی ایشان می گویند که آمده اند تا اینجا هزینه کنند و استادیوم را به استاندارد بین المللی برسانند ما باید بلافاصله استقبال کنیم . من از آقای بابایی می خواهم بروند و این مجوز را بگیرند تا این اتفاق بیفتد . اگر هم یک روزی نظام جمهوری اسلامی تصمیم بگیرند ما در عضدی کار نکنیم خب یک استادیوم نقلی با استانداردهای بالا و بین المللی درست شده است که در اختیار شما قرار می گیرد اما من که می دانم این نظام دارد به مردم بها می دهد تا مردم کمی از دغدغه هایشان را فراموش کنند .

رئال مادرید و بارسلونا هم استادیومشان وسط شهر است و آنجا نگفتند که مردم ممکن است بیایند مشکل ایجاد کنند در حالی که بالای 100 هزار نفر در استادیومشان جا می گیرد . من خواهش می کنم که این باور را پیدا بکنیم و به مردم بها دهیم تا نتیجه اش را هم بگیریم .

 

قویدل_من مادرم همشهری دوستان(اشاره به حاضرین) است  و فرهنگ مردم رشت هم زبانزد خاص و عام است . ما بیاییم به مردم احترام بگذاریم چرا که مردم این شهر لیاقت خیلی بیشتر از اینها را دارند . من تا الان که 35 سال دارم نشنیده ام که در گیلان و رشت مشکل یا مسئله خاصی پیش بیاید . من خواهش میکنم این استادیوم را در اختیار هواداران قرار دهید و این را هم بگویم نه اینکه اینجا آباد شود و سردارجنگل بازسازی و آباد نشود …همینجا رسما اعلام می کنم که ما حاضر هستیم هر دو استادیوم را بهینه سازی و استاندارد کنیم و در شرایط خاص بازیهایی را هم در آنجا انجام دهیم . 

 

عابدینی_ با اصرار خبرنگاران در خصوص گلایه های مهندس عابدینی از مسئولان وی گفت : من توقع داشتم وقتی شورای شهر در جلسه ای که در حضور مسئولین استان در استانداری برگزار شد و نماینده شورای شهر تقریبا متعهد شد که به باشگاه کمک کنند اینکار را انجام دهند . من در شرف بستن تیم بودم و به اندازه نیمی از پیش پرداخت یک بازیکن در بعضی از باشگاه ها به ما کمک نشد و بازیکنان ما با وعده و وعید آمدند تهران و قراردادشان را بستند .

بعضی از دوستان آمدند عکسشان را با ما گرفتند و رفتند و فقط شعار دادند…! آقایان اعضای محترم شورای شهر ، شما من را به آنجا دعوت کردید و من درد دلم را گفتم و شما هم قبول کردید. شهر درود کل بودجه اش 12 میلیارد تومان است اما نه به خاطر شخصیتش بلکه به خاطر اینکه یک هنجار را در شهر درود از دست ندهد آمد و هزینه کرد و گفت زمین شهرداری را می فروشم و تیم را اداره می کنم ! الان تیم درود را شهرداری دارد تامین می کند…!

اینجا 138 میلیارد تومان بودجه دارد و اگر 5درصدش را هزینه ورزش می کردند مشکلی وجود نداشت! من که به آنها گفتم ما را بدهکار کنید اما قبول نکردند …

بعضی دستگاه ها نمی توانند و اختیاری ندارند که کمکی به باشگاه انجام دهند اما در شورای شهر ماده 16 و 17 آنها این اختیار را برای این کمک می داد اما نکردند و بنده هم گله کردم! گفتم از همه ممنون و از شورای شهر گله مند…

آیا ما منتظر هستیم یک هنجار اجتماعی تبدیل به یک هنجار سیاسی شود و بعد بنشینیم به آن فکر کنیم؟!

اگر مسئولی هم از من گله مند است حاضرم مناظره کنم .

 

عابدینی_در پاسخ به خبرنگاری که گفت بهتر است زیاد توقعات را در اول کار بالا نبریم گفت : ما توقعات را بالا نبردیم بلکه اهدافمان را مشخص کرده ایم و چیزهایی را که هواداران ، شما و ما در آینده انتظار دارید . تلاشمان در این راه خواهد بود و خوشبختانه همه پارامترها را هم برای آسیایی شدن یا داریم یا بدست خواهیم آورد . آیا با این پتانسیل هوادار ، یا حمایت رسانه و فراهم کردن امکانات نمی توانیم به اهداف بالا فکر کنیم و به آن برسیم؟ قطعا می توانیم .
در بعد استعدادیابی هم حتما توسط دوستان به طور قوی دنبال خواهیم کرد .

 

قویدل_به هواداران قول می دهم که صد در صد مطمئن باشند که هواداران  داماش از قافله پرسپولیس و استقلال عقب نخواهند ماند بلکه تا نیم فصل ما آنقدر از کانون هواداران حمایت خواهیم کرد که حتی بالاتر از آنها باشند .

 

قویدل_شرکت صدرا هم کارهای ساختمانی انجام می دهد و هم کارهای مربوط به خودرو و انشالله به زودی در پی وارد کردن خودروی آ ئو دی هستیم .

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید

 

 

گزارش تصویری کنفرانس خبری و استقبال هواداران به زودی…