وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: صبح شنبه حجت الاسلام محسنی اژه‎ای معاون سخنگوی قوه قضاییه وارد رشت می‌شود تا با استاندار گیلان و دیگر مسوولان این استان از جمله نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی دیدار و ملاقات کند. به همین دلیل صبح جمعه 13 نفر از نمایندگان استان گیلان در مجلس جلسه ای در رشت داشتند و در آن به بحث و بررسی مسائل و مشکلات این استان پرداختند.

 

به گزارش وارش اسپرت به نقل از ورزش سه، اعضای مجمع نمایندگان گیلان در پایان جلسه خود اعلام کردند که اولین درخواست آنها از معاون قوه قضاییه حل مشکلات باشگاه ورزشی داماش گیلان است که از 3 سال قبل دچار مشکل مالی شده و به همین جهت در فصل گذشته از مسابقات لیگ‌برتر فوتبال ایران سقوط کرده و در فصل جدید هم 14 بازیکن خود را از دست داده است؛

 


مجمع نمایندگان گیلان در جلسه خود اعلام کرده اند که حل مشکلات باشگاه داماش گیلان باعث ایجاد شور و نشاط در جوانان شهر رشت خواهد شد. در همین جهت اولین درخواست آنان از سخنگوی قوه قضاییه یافتن تدابیری برای حل مشکلات مالی باشگاه داماش گیلان است.

 

بنابر اخبار رسیده به وارش اسپرت از یک منبع آگاه، در این جلسه که ساعت 8:30 صبح شنبه با حضور معاون اول قوه قضائیه و استاندار گیلان برگزار خواهد شد از تمام نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل استان دعوت به عمل آمده است.

 

حال باید منتظر بمانیم و ببینیم نتیجه این جلسه برای داماش چه چیزی خواهد بود…