وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان

 

داماش گیلان 0-0 شاهین بوشهر

چهارشنبه 26 بهمن 90 -ورزشگاه دکترعضدی رشت.

داور:اشکان خورشیدی–کمک داوران:بابک داوری و بهرام حسین نقوی–داور چهارم: پیروز سیف اله پور-ناظرداوری:مسعود عنایت.

اخطار : محمدرضا مهدوی دقیقه 40(داماش)و مرتضی عزیزمحمدی دقیقه 61و مهدی نوری دقیقه 78(شاهین)

تماشاگر:پنج هزار نفر – هوا: ابری – دما: 2 درجه ی سانتی گراد.

ترکیب داماش: میلاد فراهانی،جونیور آلوز،محمد مختاری،حسین کوشکی،ابوذر رحیمی،مصطفی حاجتی،محمدرضا مهدوی،عباس آقایی(از دقیقه 49 محمد آبشک)،جهانگیر عسگری(از دقیقه 52 علی رضا جهانبخش)،افشین چاوشی_از دقیقه 71 میلاد زنیدپور)،محمد غلامی.

سرمربی: مهدی تارتار.

 

ترکیب شاهین: وحید طالب لو،هادی شکوری،مهدی شکوهی،مسعود نظرزاده،محسن ایران نژاد،مهدی نوری،امجد شکوه مقام( از دقیقه 93 سعید بیات مطلق)،مرتضی عزیزمحمدی(از دقیقه 67 منصور تنهایی)،مهدی کیانی،ایوان پتروویچ،بابک لطیفی.

سرمربی: حمید درخشان.

 

گزارش و حواشی این دیدار در ادامه مطلب

*شرح بازی

داماش و شاهین برای سومین بار در این فصل برابر هم قرار گرفتند، که حاصل آن تاقبل از این بازی، یک تساوی و یک برد برای بوشهری ها بود. شاهین با یک محروم و یک مصدوم( لک چیرا و عباس پور خسروانی) و داماش با یک محروم و سه مصدوم(مگنو باتیستا، محمد محمدی، نظیف کار و ابراهیمی) در مقابل هم قرار گرفتند.این بازی به نوعی مصاف پرچمداران تعویض مربی هم بود که البته از این لحاظ چهار بر سه شاهین، پیشتاز خواهد بود!

 

بازی در نیمه ی نخست با میدان داری داماش آغاز شد اما حملات پراکنده ی داماش نتوانست راهی به دروازه ی طالب لو پیدا کند.در این میان محمد غلامی که از داماش به تیم ملی نیز راه یافته تلاش مضاعفی برای گل زنی از خود نشان می داد. آنچه در این نیمه از هر چیزی بیشتر خودنمایی کرد، دریافت توپی توسط طالب لو در واپسین دقیقه این نیمه بود که داماشی ها اعتقاد داشتند او با توپ وارد دروازه شده است.

 

نیمه ی دوم:در این نیمه نیز روند نیمه ی اول تکرار شد و داماش با دو تعویض ابتدایی سعی داشت از برتری خود نهایت استفاده را ببرد.اما حملات بدون برنامه ریزی و شتابان داماش کمتر توانست طالب لو را به درد سر جدی وادارد.آنچه در بازی تیم تارتار آزار دهنده است، عدم شادبی تیم علی رقم تلاش و جنگندگی تیمی است.در یک کلام بازی داماش دلچسب و تماشاگر پسند نیست.گویی بازیکنان در یک سری از سیستم ها محبوس گردیده اند.

 

*در حاشیه

 

– برخی از تماشاگران در ابتدای بازی افشین چاوشی را با اسم اصلی آن یعنی سیدرضا چاوشی تشویق کردند که بسیار جالب توجه بود.

 

– شعار هدایتی ، امیرخان / داماش باشه جاویدان چندین بار از سوی هواداران در استادیوم سر داده شد که به معنای خواسته هواداران از مدیریت داماش برای حفظ نام داماش بر روی تیم بوده است. همچنین شعار آبی شهر باران ، فقط داماش گیلان نیز همچون شعار قبلی به شکل دو جانبه در استادیوم سرداده شد.

 

– پیش از شروع بازی هواداران با شعار محمد تولدت مبارک ، تولد محمد غلامی را به وی تبریک گفتند .

 

– جهانگیر عسگری پس از تعویض باز هم خبرساز شد . عسگری پس از تعویض با حالت ناراحت و عصبی که دوربین های تلویزیونی نیز این صحنه را شکار کردند به بگو مگو با تارتار پرداخت و نسبت به وی اعتراض شدیدی را انجام داد . عسگری پیش از این نیز در دوره مربیگری قاسمپور حرکتی مشابه را انجام داده بود که با برخورد انظباطی او مواجه شد.

 

-در دقایق پایانی هواداران که از نتیجه به دست آمده ناراحت بودند با شعارهایی از بازی تیم انتقاد کردند . 

 

– پس از پایان بازی هواداران ناراحت و عصبانی به پشت رختکن داماش آمدند و با شعارهای ناراحتی خود را به خاطر نتایج ضعیف تیم اعلام کردند .

 

– در پایان بازی مهدی تارتار جهانگیر عسگری و میلاد زنیدپور را به خاطر آنچه که وی بی انظباطی و کم کاری عنوان کرد به صورت شفاهی اخراج کرد . وی به اطرافیانش در رختکن گفت که دیگر دوست ندارد آین دو در تیمی که او سرمربی است حضور داشته باشند .