حاجی پور: از دیدن پورهادی در عرصه های بزرگ کشور لذت می بریم / با چند گروه برای واگذاری داماش درحال مذاکره ایم
پورهادی: پنجاه سال در فوتبال بوده ام اما فدراسیون حتی با یک کاغذ از من تقدیر نکرد

باشگاه داماش گیلان طی مراسمی از محمدرضا پورهادی به پاس نیم قرن خدمت در عرصه داوری و نظارت در فوتبال کشور تقدیر کرد.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، مراسم تقدیر از محمدرضا پورهادی خمامی پیشکسوت استان گیلان در عرصه داوری و نظارت فوتبال ظهر پنجشنبه و به بهانه بازنشستگی وی، با حضور جمعی از پیشکسوتان و فعالین عرصه داوری و فوتبال گیلان در سالن اجتماعات ساختمان ساعت شهرداری رشت برگزار شد و باشگاه داماش گیلان با اهدای لوح و هدایایی از وی تقدیر و تجلیل به عمل آورد.
در این مراسم اسماعیل حاجی پوربا تشکر از حضور و قبول دعوت حاضرین در مراسم گفت: مطمئن هستم که اگر این مراسم به صورت دعوت عمومی از اهالی فوتبال برگزار می شد، استقبال زیادی از آن می شد اما به دلیل بحث رعایت پروتکل های بهداشتی در دوران کرونا با این محدودیت برگزار شد. هر چند که پربیراه نیست اگر بگویم چکیده بزرگان فوتبال استان امروز در اینجا حاضر هستند.
وی ادامه داد: از تمامی کسانی که در این محفل حضور دارند و از بزرگان فوتبال استان هم هستند باید تقدیر شود اما خوب متاسفانه در استان ما همیشه مرغ همسایه، غاز است. بیرون از استان هربلایی سر ما می آورند اما در داخل به جای حمایت تیشه به ریشه می زنند.
وی افزود: هر چند که آقای پورهادی لیاقت شان بیشتر از این مراسم است اما ما سعی کردیم در حد وسعمان انجام وظیفه کنیم. باید بیشتر قدردان داشته های مان باشیم. همیشه حضور ایشان در عرصه کشوری باعث افتخار ما بوده است و از اینکه ایشان را در عرصه هایی مثل فینال جام حذفی امسال می بینیم لذت می بریم.
حاجی پوردر حاشیه سخنرانی اش با گریزی به وضعیت داماش گفت: درداماش مسئولیتی ندارم، اما این تیم به مانند فرزند من است و نگران آن هستم. از تاریخ 10 مهر 1398 اعلام شد که باشگاه واگذار می شود؛ سه ماه قبل هم مجددا این موضوع را اعلام کردیم اما کسی نیامد. به ما گفتند شما از کنار این باشگاه سود می برید، ما هم می گوییم که حالا شما بیایید و سود ببرید!
وی ادامه داد: علی رغم نامه انصراف از تیمداری، در چهار هفته پایانی لیگ به دلیل شرایط خطرناک تیم آمدیم و 300 میلیون فقط در همان 4 هفته هزینه کردیم. علی رغم اینکه این بازگشت یک شمشیر دولبه بود اما خدا لطف کرد و در نهایت داماش ماند.
وی خطاب به خبرنگاران حاضر در این مراسم گفت: باز هم می گویم که آمادگی دارم تیم را با همین شرایط واگذار کنم. البته مسلما باید شرایط را بررسی کنیم تا شرایطی مثل آنچه برای سپیدرود اتفاق افتاد پیش نیاید. ما می خواهیم تیم را به کسی بدهیم که آن را حفظ کند و انشالله ارتقا دهد، نه که فقط واگذار کنیم که واگذار کرده باشیم.
حاجی پور در پایان گفت: در حال حاضر با چهار پنج فرد و گروه در حال مذاکره هستیم که یکی از آن ها شرایط خوبی دارد و اگر او راضی به حضور شود، مطمئنا تیم خوبی بسته خواهد شد که پتانسیل صعود هم داشته باشد.

در ادامه محمدرضا پورهادی با تشکر از اسماعیل حاجی پور و باشگاه داماش بابت این مراسم و تقدیر گفت: پنجاه سال در فوتبال بوده ام اما متاسفم که فدارسیون به اندازه یک برگه کاغذ هم از من تقدیر نکرد! حتما باید دزد می بودم یا زیر میزی می گرفتم تا از من تقدیر شود.
وی با ادامه گلایه هایش از فدراسیون فوتبال ایران گفت: چرا نباید در لیگ برتر بازنشسته می شدم؟ در فوتبالی که سراسر دید و بازدیدی و باندبازی است، بدون آنکه به من اطلاع دهند در جام حذفی مرا بازنشست کردند! حالا هم دیدند اعتراض کردم، گفتند مدرسی شرق کشور را به شما می دهیم.
وی در پایان گفت: از کلیه دوستانی که آمدند تشکر می کنم و امیدوارم این بابی باشد تا برای دیگران هم چنین مراسم هایی برگزار شود. باز هم ممنون هستم که در خانه شهر رشت، این مراسم برای من گرفته شد.