varesh-sport.com : در آستانه ی بازی با پرسپولیس و آشفته بازاری که در راس هرم باشگاه داماش به وجود آمده ، شما در تمرین تیم حضور پیدا کردید.

قبل از هر چیز سال نو را به شما ، هواداران عزیز داماش و شهروندان گرامی تبریک عرض می کنم. این بازی برای تیم ما حساس است و فکر می کنم می توانیم به مانند پنج سال پیش که این باشگاه به فینال جام حذفی رسید باز هم نقطه ی عطفی در تاریخ ورزش این شهر شود.

 

varesh-sport.com : آیا در جنگ مدیریتی باشگاه داماش ، آیا شهردار رشت به سمتی گرایش دارد؟!

گرایش ما به نگاه مردم است و نگاه مردم هم به شکلی است که تیم نتیجه بگیرد. امیدوارم باشگاه به سمتی برود که زودتر مشکلات حل شود وضرر کمتری را داماش متحمل شود.

 

varesh-sport.com : در بازی قبل ورود شما همراه شده بود با ورود طباطبایی مدیرعامل منصوب شده آقای شهرام قویدل. پس ارتباط خاصی این بین نبود؟

نه ، برای ما اشخاص راس باشگاه در وهله ی اول نیست و مالکیت باشگاه بخواهد با هرکسی باشد برای ما منفعت تیم مهم است. نه با کسی هستیم و نه بر علیه کسی! به عنوان یک شهروند به بازی نگاه می کنیم. وقتی بازی با تراکتور از استادیوم بیرون رفتم چهره غمگین مردم را دیدم ناراحت شدم و مسلما بدون جهت گیری خاص کمک های موردی خودمان را انجام خواهیم داد .

 

متن کامل در ادامه مطلب

varesh-sport.com : در ماه های گذشته و با توجه به مشکلات مالی که باشگاه داشت؛ شورای شهر و شهرداری در اقدامی پسندیده برای ایاب و ذهاب هواداران داماش ، اتوبوس هایی را در اختیار هواداران رشتی قرار داد. آیا برای بازی حساس داماش با نفت تهران و در صورت صعود به فینال جام حذفی اتوبوس هایی در نظر گرفته می شود؟

ما سعی می کنیم در قبال امکاناتی که داریم کمک کنیم . مصوبات و بودجه ی شورای شهر در سال های قبل به شکلی نبوده که حمایتی از تیم های ورزشی شود. در برهه های مختلف کمک ها و هزینه های کوچک باید انجام شود و ما هم سعی می کنیم این اتفاق بیافتد. نگاه ما هم یک نگاه تبلیغی نیست و در واقع اصلا تبلیغی وجود ندارد… تبلیغ ما این است که این تیم به جایگاهی برسد و بتوانیم مردم یک شهر و استان را شاداب کنیم .

 

varesh-sport.com : شهرداری تبریز، شهرداری یاسوج و… سالانه میلیاردها تومان برای تیم داری خود در فوتبال هزینه می کند ولی شهرداری رشت با توجه به اینکه یک کلانشهر هم است ، رغبتی برای این نشان نمی دهد…چرا؟

در حوزه ورزش قوانین نمی گوید شما بیایید و تیم داری کنید و برای مثال شهرداری تهران چنین کاری نمی کند. در خیلی از مسائل پایه ای مانند ورزش محلات که از دل آن می توان چهارتا بازیکن در آورد که بتواند برای یک تیم قابل اتکا باشند می توان حضور داشت. متاسفانه ما رابطه ای خوبی بین ورزش ، باشگاه و شهرداری نداریم و سعی ما بر این است با کمک های موردی این مقطع را رد کنیم.

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید