دیار وارش: برای دیدار با تیم ها با کمبود بازیکن مواجه هستیم .
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان ، مجید جهانپور عصر دوشنبه در پایان دیدار تیم های فوتبال داماش گیلان و آلومینیوم اراک در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در رشت افزود : اگر بازیکنی دچار محرومیت و یا مصدومیت شود ، متاسفانه با کمبود بازیکن مواجه می شویم .

وی اظهار کرد : در دیدار برابر آلومینیوم اراک نیز با توجه به محرومیت و مصدومیت چند بازیکن ، با کمبود بازیکن مواجه بودیم که این امر دست ما را برای انجام کارهای تاکیتکی می بندد و امیدواریم که این مشکل ما نیز حل شود .

وی ادامه داد : البته بازی با تیم آلومینیوم اراک که از امکانات ، مربی و بازیکنان خوبی برخوردار است و برای رقابت های لیگ برتر بسته شده ، بسیار سخت است اما ما تمام تلاش خود را انجام دادیم .

وی بیان کرد : از تیم فوتبال آلومیویم اراک شناخت کافی داشتیم و نقاط قوت تیم را بسته بودیم اما متاسفانه نتوانستیم از نقاط ضعف این تیم به خوبی استفاده کنیم و گرچه فرصت های مناسبی را به دست آوریم اما از این فرصت ها به خوبی بهره نبردیم .

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان اضافه کرد : با توجه به شرایط ما در جدول رده بندی ، باید هجومی بازی کنیم و در برابر تیم خوب آلومینیوم اراک نیز این کار را انجام دادیم و بسیار برتر بودیم اما از برتری خود نتوانستیم استفاده کنیم و از این بابت از طرفداران تیم داماش گیلان عذرخواهی می کنم .

*سرمربی آلومینیوم اراک: داماش گیلان دارای تماشاگران پرشوری است

دیار وارش: هدف ما صعود به رقابت های لیگ برتر است.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان ، غلامرضا دلگرم عصر دوشنبه در پایان دیدار تیم های فوتبال داماش گیلان و آلومینیوم اراک در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در رشت افزود : هدف مجموعه مدیریتی و تیم فوتبال آلومینیوم اراک ، صعود به رقابت های لیگ برتر است و از این بابت هدف ما این است که جزء تیم های صدرجدولی باشیم .

وی اظهار کرد : به همین دلیل در دیدار برابر تیم فوتبال داماش گیلان نیز به فکر پیروزی و کسب هر سه امتیاز این دیدار بودیم که در نهایت با تیم خوب داماش گیلان به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتیم .

وی ادامه داد : البته بازی خوبی را شاهد بودیم چون تیم فوتبال داماش گیلان از کادر فنی بسیار خوب و بازیکنان خوبی نیز تشکیل شده و همچنین دارای تماشاگران پرشوری است که این تیم را تا پایان بازی تشویق می کنند .

وی بیان کرد : هر دو تیم فوتبال آلومینیوم اراک و داماش گیلان فرصت هایی برای گلزنی داشتند و هر کدام می توانستند که گل برتری نیز دست یابند اما در نهایت این بازی با نتیجه مساوی به اتمام رسید .

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک اضافه کرد : البته مشکل بزرگ ما در دیدار برابر داماش گیلان ، چمن مصنوعی ورزشگاه شهید عضدی رشت بود چون ما تاکنون روی چمن مصنوعی بازی و تمرین نکرده بودیم که این امر ما را با مشکل مواجه کرد .