وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : حضور سرخابی ها در هر شهر همواره با حاشیه هایی همراه است، حاشیه هایی که اکثرا برخی رسانه ها با ساختن کوهی از کاه آن را می سازند. این حاشیه پردازی ها در رشت و در یکی دو سال اخیر و با شکست های سرخابی ها در مقابل داماش با غلو یا بعضا تغییر سناریو توسط خبرنگاران مرکز نشین حامی برخی تیم ها، از رسانه ها بیشتر منتشر شده است .

در عکس تیتر این مطلب رویانیان مدیرعامل پرسپولیس را در کنار شیرینی سرپرست پرسپولیس و خبرنگار خبرگزاری فارس مرکز و گویی روزنامه پیروزی را می بینید . 

 

در ادامه مطلب به ذکر چند حاشیه تمرین امروز پرسپولیس می پردازیم که البته یکی دوتای آن از رسانه ها به شکلی دیگر منتشر شد…

 

– قرار بود یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس ساعت 17:30 در مقر سالن کنفرانس باشد تا طبق قانون کنفرانس مطبوعاتی با حضور سرمربی مهمان آغاز شود ، اما او دیر می کند و برای اینکه خبرنگاران معطل نشوند ، پس از 5 دقیقه ابتدا کنفرانس افشین ناظمی برگزار می شود . گلمحمدی ساعت 17:45در استادیوم حاضر می شود و با مشاهده ناظمی در سالن کنفرانس اعلام می کند که او باید ابتدا در سالن حاضر می شد . این خبر به نحوی از رسانه ها منتشر می شود که گویی مقصر میزبان است و اصلا مهم نیست که او تاخیر کرد و وقت خبرنگاران  گرفته می شد !

 

– مدیر روابط عمومی و همینطور مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس برخوردی زننده با خبرنگاران کنار زمین انجام میدهند و با حضور گروه لیدرهایی که گویی نقش بادیگارد به خود گرفته با مشاجره از آنها می خواهند که خارج شوند . گویا در ادامه این برخورد زشت و زننده با یکی از داوران که در کنار زمین مشغول تمرین بوده هم انجام می شود تا واکنش الماسخاله را در پی داشته باشد و حتی به دنبال توهین های ممتد سرپرست پرسپولیس، الماسخاله پاسخ شیرینی را بدهد. انتشار این خبر نیز از برخی رسانه ها یک جانبه نوشته می شود .

 

 

– شیرینی سرپرست شیرین (!) پرسپولیس پا را فراتر میگذارد و با رفتارهای زننده خود با عوامل هیات نیز ادامه می دهد ، تو گویی او ارباب است و باقی رعیت! او خطاب به یکی از افراد نیز الفاظ ناپسندی را به کار می برد.

شیرینی برای خود شیرینی نزد سردار ، نیز گویا دائم به پلیس 110 زنگ می زند . یکی از مقامات پلیس وارد می شود و می پرسد شیرینی کیست؟ به محض اینکه شیرینی را معرفی می کنند او با اظهار تعجب از هیجان زائد الوصف شیرینی از وی می پرسد شما برای چه دائم 10ها بار به پلیس 110 زنگ می زنید؟! خیابان های اطراف که مشکلی ندارد و اینجا هم که آرامش برقرار است!

 

 

– لیدرهای پرسپولیس با تعدادی ازافراد حاضر در خوابگاه کنار ورزشگاه ارتباط برقرار می کنند و آنها از بازی امیدهای داماش تا تمرین پرسپولیس به داماشی ها توهین می کنند. مشخص نیست که چرا این قسمت در رسانه ها مطرح نمی شود. (عکس: تعدادی از این لیدرها بر روی نیمکت میزبان)

 

 
 
– اسماعیل بیگی لیدر جنجالی پرسپولیس. ماجرای درگیری او و دایی که یادتان هست؟! او به تعدادی از سپیدرودی های رشت پیغام می دهد که به حمایت پرسپولیس بیایند اما با جواب رد سپیدرودی ها مواجه می شود . آنها به لیدر پرسپولیس می گویند برای حمایت از تیم شهر خود خواهند آمد.

 

 

– خبرنگار در حال مشاوره با مدیر روابط عمومی و مدیر رسانه باشگاه پرسپولیس ! شاید برای اینکه ببیند خبرها را چطور باید انعکاس داد…

این خبرنگار که گویا خبرنگار روزنامه پیروزی نیز هست ،در بازی های پرسپولیس همیشه همراه این تیم است و پس از شکست پرسپولیس در هفته پنجم مقابل داماش، به خرج یکی از مدیرعامل ها و شاید برای انعکاس بیشتر حواشی دیدار دربی گیلان در هفته هفتم هم در رشت حاضر می شود!

 

 

– سردار رویانیان که امروز مصاحبه ای بر ضد عابدینی انجام میدهد و در آن می گوید که با قویدل هم عقیده است و عابدینی نباید مدیرعامل داماش باشد . جالب آنکه شهرام قویدل نیز پس از مدت ها امروز مصاحبه ای تقریبا هماهنگ و هم راستا با مصاحبه سردار انجام میدهد. سردار را در بین لیدرهای پرسپولیس می بینید… 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید