وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: در این مطلب حاشیه نگاری دیدار داماش گیلان و گسترش فولاد تبریز را خواهید خواند. این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود گسترش فولاد به اتمام رسید.
 
 

* سکوهای اکثرا خالی استادیوم عضدی در ابتدای مسابقه بدجور در ذوق می زد. سکوهایی که عادت داشتیم همیشه آن را پرشور ببنیم. از این دیدارکه در آغازین روز هفته برگزار می شد کمتر از دو هزار هوادار استقبال کردند .

* از نکات جالب لیست ۱۸ نفره داماش حضور میلاد پورقلی دروازه چهارم بزرگسالان و دروازه بان امیدهای داماش گیلان برای اولین بار در لیست بود. محمد دادرسی نیز بازیکن بومی جوان دیگری بود که برای سومین بار در لیست داماش قرار می گرفت . به نظر می رسد بهنام لایقی فر و حبیب دهقانی دیگر دروازه بانان داماش به شمار می روند.

 

* مهدی تارتار سرمربی داماش در نیم فصل دوم لیگ سیزدهم، در ابتدای مسابقه از سوی تماشاگران به شدت تشویق شد که وی نیز به ابراز احساسات آن ها پاسخ داد.

 

* محسن فروزان دروازه بان بومی و اسبق داماش چندین بار از سوی هواداران داماش به شدت تشویق شد که وی نیز به سمت آنها رفت و به ابراز احساسات پرداخت. هواداران داماش با شعارهای محسن بچه رشتی و فروزان برگرد رشتیا بی قرارند او را مورد تشویق خود قرار دادند.

 

*گل دریافتی زود هنگام داماشی ها سکوها را به شوک فرو برد تا در حالی که قرار بود برای قدردانی از چاوشی وی در دقیقه ۱۰ مورد تشویق قرار بگیرد این اتفاق نیفتد و تنها کاغذهای شماره ۱۰ در سکوت بر روی دست تماشاگران نشان داده شود.

 

*در انتهای بازی در جایگاه پشت دروازه برخی از تماشاگران شعاری بر ضد عابدینی مدیرعامل باشگاه سردادند که البته در این بین گروهی دیگر از تماشاگران به عکس العمل درخصوص این شعار پرداختند.