وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و داماش گیلان روز گذشته در اصفهان برگزار شد و با برتری دو بر یک ذوب آهن خاتمه یافت. حاشیه نگاری این دیدار از نگاه وارش اسپرت را در این مطلب مطالعه خواهید کرد.

 

– حدود 1500 اصفهانی ، هوادار ذوب آهن در این دیدار بودند که اکثریت آنها را کارکنان شرکت ذوب آهن اصفهان تشکیل می دادند. این عده که به گفته برخی از خود آنها با مرخصی ساعتی به استادیوم آورده شده بودند از دقیقه 70 مسابقه با زدن خروج اقدام به ترک استادیوم کردند!

  

– برق استادیوم پیش از ارسال ضربه ایستگاهی منجر به گل اول ذوب آهن در دقیقه 3 قطع شد و تا دقیقه 28 مسابقه قطع بود!!

 

به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

– بازیکنان و کادر داماش گیلان پیش از شروع مسابقه مثل بازی های گذشته داماش تشکیل حلقه اتحاد دادند . 

 

-حضور میلاد پورقلی در لیست هجده نفره داماش در حالی که میلاد فراهانی و حبیب دهقانی دچار مصدومیتی نبودند از نکات قابل توجه می باشد.

 

-در بین هواداران اعزامی از رشت حضور هوادارانی از شهرهای لاهیجان ، صومعه سرا ، املش و فومن با استقبال هواداران رشتی داماش شد.

 

– حدود 150 هوادار داماش گیلان را در این دیدار همراهی کردند. هواداران داماش گیلان که با سه دستگاه اتوبوس و بعضا خودروهای شخصی به اصفهان عزیمت کرده بودند در طول کل مسابقه با تشویق های خود از داماش حمایت کردند. پس از به ثمر رسیدن گل داماش در دقیقه 65 اشک و امیدواری هواداران منجر شد تا طوفانی تر تا پایان دیدار داماش را تشویق کنند.

 

– نظرمحمدی سرمربی داماش پس از به ثمر رسیدن گل نخست از هواداران داماش ادامه تشویق ها را خواستار شد. سرمربی داماش که در طول بازی چندین بار به عملکرد داوری اعتراض کرد پس از یک صحنه بسیار مشکوک به آفساید که منجر به موقعیت تک به تک برای بیاتی نیا شده بود با شدت بیشتری نسبت به عملکرد شبهه برانگیز سید علی نژادیان کمک داور نخست و همچنین داور بازی معترض شد.

 

-بیاتی نیا مهاجم ذوب آهن پس از تعویض خود در اعتراض به این تصمیم به نیمکت تیم ذوب آهن و بطری های کنار زمین لگد زد و از نشستن بر روی نیمکت خودداری کرد.

 

– خبرنگاران اصفهانی حاضر در جایگاه کم توجه به مسابقه در طول مسابقه فقط به کل کل های استقلالی و پرسپولیس می پرداختند!! در حالی که برخلاف برخی صحنه ها برای داماش، صحنه شائبه برانگیزی برای ذوب آهن رقم نمی خورد برخی خبرنگاران به طعنه نام داور را عابدینی می خواندند!

 

– میلاد غریبی بازیکن ذوب‌آهن در دقیقه 43 به علت آسیب‌دیدگی از ناحیه کتف چپ با برانکارد از زمین مسابقه خارج و توسط آمبولانس به بیمارستان اعزام شد.

 

– رجب‌زاده بعد از به ثمر رساندن گل دوم پیراهن خود را از تن درآورد که این موضوع منجر به دریافت کارت زرد توسط داور به این بازیکن شد تا فیروز کریمی سرمربی ذوب آهن نسبت به این حرکت رجب‌زاده معترض شود.

 

-جلال مرادی ناظر مسابقه در طول مسابقه دائما در حال راهپیمایی بر روی خط عرضی زمین مسابقه و تذکر های به جا و بی جا به مربیان و حاضرین در کنار زمین بود!

 

– علیرضا نظیف کار در پایان بازی به خاطر اعتراض به داور بازی با کارت زرد دوم محمدرضا اکبریان اخراج شد تا دیدار پایانی داماش برابر مس را از دست بدهد.

 

-در پایان مسابقه هواداران ناراحت داماش با چشمانی اشک بار پشت درب ورودی استادیوم تجمع کردند که این تجمع پس از حدود 90 دقیقه و با صحبت های نظرمحمدی سرمربی ، سراوانی مدیر رسانه، مهدوی کاپیتان داماش و… به پایان رسید و هواداران با اتوبوس به سمت رشت بازگشتند.