خبرهای کوتاه اول اسفند ماه 1393 از باشگاه داماش گیلان را در این مطلب بخوانید.

 

*کاروان داماش گیلان عازم کرمانشاه شد / لیست بازیکنان اعزامی

کاروان داماش گیلان برای مصاف با تیم راهیان عازم کرمانشاه شد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، کاروان تیم فوتبال داماش گیلان ساعت 14 روز پنجشنبه رشت را به مقصد کرمانشاه ترک کرد.

بهنام لایقی فر، میلاد پورقلی، هادی سهرابی، بهنام عسگرخانی، مهیار نوری، سامان فرزام پور، محمد رستمی، سعید طالبی، امین ترکاشوند، میلاد قربان زاده، حسن نجفی، حسین گوهری، وحید حسین زاده، امیر غمناک، محمد دادرسی، کیانوش میرزایی، محمدرضا مهدی زاده، هادی دغاغله و پژمان مالکی بازیکنانی هستند که به کرمانشاه اعزام شده اند.

 

طبق اعلام کمیته مسابقات، دیدار تیم های راهیان کرمانشاه و داماش گیلان از ساعت 14:30 یکشنبه 3 اسفند در ورزشگاه 15 هزار نفری کارگران کرمانشاه برگزار می شود.

  

*افشین چاوشی و امیر تیزرو خارج از لیست مانده ها!

افشین چاوشی و امیر تیزرو در لیست 18 نفره این هفته داماش حاضر نیستند.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، افشین چاوشی مهاجم و امیر تیزرو مدافع این فصل داماش دو بازیکنی هستند که بیشتر از سایر بازیکنان عدم حضورشان در لیست 18 نفره داماش در دیدار برابر راهیان جلب توجه می کند.

این دو بازیکن در حالی در لیست داماش برای دیدار با راهیان حضور ندارند که مشکلی به لحاظ مصدومیت و محرومیت ندارند.

 

*پخش زنده دیدار راهیان کرمانشاه – داماش گیلان از شبکه زاگرس

دیدار تیم های راهیان و داماش پوشش زنده تلویزیونی خواهد داشت.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، دیدار تیم های راهیان کرمانشاه و داماش گیلان به طور زنده از شبکه استانی زاگرس کرمانشاه پخش خواهد شد. برای تماشای پخش زنده شبکه کرمانشاه از اینترنت اینجا کلیک کنید.

همچنین این بازی به مانند بازی های گذشته از اپلیکیشن وارش اسپرت (VS) نیز به طور آنلاین گزارش متنی و لحظه به لحظه خواهد شد. برای دانلود اپلیکیشن وارش اسپرت VS در دو نسخه ویندوز (برای کامپیوتر) و اندروید (برای موبایل) اینجا کلیک کنید.

 

*داماش گیلان در هتل رسالت / دو جلسه تمرینی در کرمانشاه

داماشی ها دو جلسه تمرینی در کرمانشاه برگزار می کنند.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، کاروان تیم فوتبال داماش گیلان که شامگاه پنجشنبه به کرمانشاه رسید، در هتل رسالت این شهر اسکان پیدا کرد.

داماشی ها که روز پنجشنبه تمرینی را در رشت برگزار نکرده بودند، ظهر جمعه یک جلسه تمرینی را در شهر کرمانشاه انجام دادند و ظهر شنبه نیز یک جلسه تمرینی دیگر را به صورت سبک و پیش از دیدار برابر راهیان در استادیوم محل برگزاری مسابقه انجام خواهند داد.

 

*غیبت چند هفته ای سعید قدمی از مستطیل سبز

سعید قدمی به دلیل مصدومیت تا چند هفته داماش را همراهی نخواهد کرد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، سعید قدمی هافبک داماشی ها به دلیل مصدومیتی که در بازی هفته گذشته مقابل مس رفسنجان نصیبش شد تا یک ماه از مستطیل سبز دور خواهد ماند.

بدین ترتیب قدمی حداقل تا دیدار هفته نوزدهم داماش برابر گلگهر سیرجان که در روز 17 فروردین برگزار می شود، این تیم را همراهی نمی کند.

 

*داماش با یک محروم و چند مصدوم

یک محروم و چند مصدوم داماش را در دیدار برابر راهیان همراهی نمی کنند.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، حمید خدابنده لو و مهدی کیانی به دلیل مصدومیت جزئی در دیدار برابر راهیان در خدمت تیم داماش گیلان نخواهند بود.

همچنین به غیر از سعید قدمی، آرمین رحیم زاده و حامد پورعمرانی که به دلیل مصدومیت شدید داماش را حداقل تا چندین همراهی نمی کنند، سعید اسماعیل پور نیز به همین دلیل همچون چند هفته پیش در این هفته غیبت خواهد داشت.

ضمن اینکه سعید مرتضوی نیز به دلیل سه اخطاره بودن، تنها محروم داماش در دیدار برابر راهیان کرمانشاه خواهد بود.