عابدینی به رشت آمد/ بازیکنان از قویدل 75 درصد قرارداد را می خواهیم

به گزارش وارش اسپرت ، کاروان تیم فوتبال داماش گیلان پس از پیروزی برابر گهر از مسیر زمینی به سمت رشت عزیمت کردندو ساعت 4 بامداد به شهر باران های نقره ای وارد شدند .

بازیکنان داماش در اتوبوس تصمیم گرفتند که تمرینات خود را تا روشن شدن وضعیت مالی خود و مدیریتی باشگاه تعطیل کنند . شنیده ها حاکیست بازیکنان تصمیم دارند در صورت ادامه حضور شهرام قویدل تنها با پرداخت 75 درصد از مطالباتشان به تمرینات ادامه دهند . لازم به ذکر است بازیکنان داماش تاکنون بین 25 تا 30 درصد از مطالبات خود را دریافت کرده اند!

همچنین باخبر شدیم امیر عابدینی ساعتی پیش به رشت آمد و برای اداره امور در باشگاه داماش گیلان مستقر شد.

 

به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

*درودی ها برای داماش سنگ تمام گذاشتند

به گزارش وارش اسپرت ، در حاشیه ی بازی گهر درود و داماش گیلان هواداران درودی با تشویق تیم داماش و بازیکنان تیم در قبال مهمان نوازی مردم رشت در بازی رفت سنگ تمام گذاشتند. گفتنی است ، درودی ها بارها شعارهایی محترمانه علیه رقیب سنتی رشتی ها سر دادند تا با این کار باعث متعجب شدن بازیکنان داماش شوند!

 

*علی نظرمحمدی در دفتر باشگاه

به گزارش وارش اسپرت ، چند روزی است دروازه بان اسبق و محبوب رشتی ها در دفتر علی احمدی سراوانی مدیر روابط عمومی داماش گیلان در باشگاه حاضر و با وی به گفتگو می پردازد. شاید هم حضور او پس از این همه مدت و در این روزهای پرالتهاب و حاشیه چندان بی منظور نباشد!

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید