خبرهای کوتاه دوشنبه هفتم اردیبهشت ماه از باشگاه داماش گیلان را در این پست مطلب می خوانید.

 

*داماشی ها در هتل ارس مشهد مستقر شدند / کاروان داماش به پابوس امام رضا رفتند

کاروان داماش کیلان پس از عزیمت به مشهد در هتل ارس این شهر اسکان یافتند.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، کاروان تیم فوتبال داماش گیلان که برای آخرین دیدار فصل خود برابر سیاه جامگان به مشهد سفر کرده اند از بعدازظهر یکشنبه در هتل ارس این شهر اسکان یافتند.

کاروان تیم داماش صبح یکشنبه با اتوبوس رشت را به مقصد تهران ترک کردند و ظهر این روز نیز با هواپیما به مشهد عزیمت نمودند. داماشی ها غروب یکشنبه به طور دسته جمعی به حرم مطهر امام رضا (ع) و زیارت مرقد آن حضرت رفتند.

 

*آخرین تمرین فصل داماش، در مشهد برگزار شد

آخرین تمرین داماش گیلان در فصل جاری لیگ دسته اول در مشهد برگزار شد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، آخرین تمرین آماده سازی داماش گیلان برای دیدار با سیاه جامگان که در واقع آخرین تمرین فصل این تیم نیز محسوب می شود از ساعت 12 روز دوشنبه 7 اردیبهشت در یکی از زمین های مشهد برگزار شد.

کادرفنی تیم ترجیح دادند تا برای برگزاری آخرین تمرین که به صورت سبک نیز برگزار شد به استادیوم محل برگزاری مسابقه نروند و در یکی از زمین های نزدیک تر به محل استقرار تیم این تمرین را برگزار کنند.

داماش گیلان از ساعت 16:45 سه شنبه هشتم اردیبهشت در هفته بیست و دوم و پایانی لیگ یک به مصاف سیاه جامگان خراسان رضوی می رود.

 

*تیم داوری بازی سیاه جامگان و داماش مشخص شد

رضا کرمانشاهی قضاوت دیدار سیاه جامگان و داماش را برعهده خواهد گرفت.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، رضا کرمانشاهی با کمک های هادی برزو و محسن سلطانی کار قضاوت دیدار سیاه جامگان مشهد و داماش گیلان را برعهده خواهد داشت.

میلاد بای داور چهارم و محمد حسین اسدی ناظر داوری این مسابقه خواهند بود.

 

*سیاه جامگان – داماش در ثامن برگزار می شود

دیدار تیم های سیاه جامگان و داماش در استادیوم ثامن الائمه مشهد برگزار می شود.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، شورای تامین استانداری خراسان رضوی به مسوولان باشگاه سیاه‌جامگان ابومسلم خراسان اعلام کردند که بازی آخر این تیم بایستی در ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) برگزار شود.

بنابر این گزارش از خراسان رضوی، در حالی که اکثر بازی‌های سیاه‌جامگان در این فصل، در ورزشگاه تختی برگزار شده، تجربه دیدار پلی‌آف مشهدی‌ها با پیکان در فصل گذشته و ورزشگاه لبریز از جمعیت تختی که کنترل را برای نیروهای انتظامی مشهد سخت کرده بود، باعث این هشدار شده و حالا بنابر این تصمیم، این بازی مهم عصر سه شنبه هشتم اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) مشهد برگزار خواهد شد.

 

*حسین گوهری تنها محروم داماش

حسین گوهری به دلیل محرومیت دیدار داماش برابر سیاه جامگان را از دست داد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، حسین گوهری مدافع کنار داماش گیلان در بازی های گذشته که در بازی گذشته این تیم در مقابل شهرداری بندرعباس با کارت قرمز داور مسابقه جریمه شده بود به دلیل محرومیت داماش را در آخرین دیدارش همراهی نمی کند.

 

*پخش زنده بازی سیاه جامگان و داماش از شبکه های ورزش و خراسان رضوی

دیدار تیم های سیاه جامگان و داماش گیلان از شبکه سراسری ورزش سیما پخش می شود.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، با توجه به حساسیت آخرین هفته لیگ دسته اول باشگاه های ایران برای برخی تیم های پایین و بالای جدول، دیدار تیم صدرنشین گروه ب یعنی سیاه جامگان مشهد با داماش گیلان علاوه بر شبکه استانی خراسان رضوی از شبکه سراسری ورزش نیز در دقایقی به طور زنده پخش می شود.

 

*باشگاه سیاه جامگان خواستار اتوبوس برای حمل و نقل تماشاگران شد

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان مشهد از شهردار این شهر تقاضای اتوبوس برای انتقال هواداران این تیم تقاضای اتوبوس کرد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، محمدرضا عباسی مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان ابومسلم خراسان با بیان اینکه شورای تامین رای به برگزاری دیدار این تیم در استادیوم ثامن داده است گفت: در حال حاضر بزرگترین مشکلی که ما با آن روبه رو هستیم بحث حمل و نقل هواداران به ورزشگاه ثامن است زیرا این موضوع شاید از عهده باشگاه بر نیاید. با توجه به همین موضوع از مسئولین شورای شهر و نیز شهردار مشهد تقاضا داریم به عنوان یک کار فرهنگی، اجتماعی، ورزشی به این دیدار نگاه کنند و با حل مشکل حمل و نقل تماشاچیان به ثامن ما را در ارائه هرچه بهتر بازی نیز پیروزی نماینده استان کمک و یاری کنند.

 

*حسین ابراهیمی: تعصب من به رشت و داماش است/ انگیزه‌ی زیادی برای گلزنی به ملوان داشتم!

نفت تهران با نتیجه دو بر صفر مقابل ملوان انزلی به پیروزی رسید تا همچنان در کورس قهرمانی بماند و از سویی دیگر ملوان هم خطر سقوط را همچنان احساس کند. گل اول این بازی توسط حسین ابراهیمی هافبک گیلانی نفت تهران به ثمر رسید که ابراهیمی خوشحالی بعد از گل خود را ناشی از انگیزه‌ای می‌داند که برای گلزنی به ملوان داشت.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان به نقل از ایسنا، حسین ابراهیمی هافبک اسبق داماش در مورد خوشحالی بعد از گلش گفت: درست است که من برای گذراندن خدمت سربازی‌ام در ملوان سابقه بازی دارم اما تعصب من به رشت و داماش است و به نوعی یک بازیکن داماشی محسوب می‌شوم و انگیزه‌ی زیادی داشتم که به ملوان گل بزنم و طبیعی بود که خوشحالی کنم و فکر نکنم کار اشتباهی بود هر بازیکنی گل می‌زند خوشحالی می‌کند، آنها آمدند در رشت گل زدند و خیلی بدتر از من خوشحالی کردند و از سوی دیگر هم چند وقتی مصدوم بودم خیلی دوست داشتم که گل بزنم و به تیمم کمک کنم.

 

 

 

 

داماش گیلان، خبرهای کوتاه از باشگاه داماش، حسین ابراهیمی، نفت تهران، سایت هواداران داماش، حرم امام رضا، سایت داماش،  damash،