* آخرین تمرین داماش در رشت، صبح چهارشنبه در استادیوم عضدی

آخرین تمرین داماش در رشت صبح چهارشنبه در استادیوم عضدی برگزار می شود.

به گزارش وارش اسپرت، آخرین تمرین داماش در رشت پیش از دیدار برابر راه آهن از ساعت 11 صبح چهارشنبه 3 مهر در استادیوم عضدی رشت برگزار می شود.

داماش عصر چهارشنبه به سمت تهران حرکت می کند و عصر پنجشنبه نیز یک جلسه تمرین در این شهر و احتمالا استادیوم محل مسابقه برگزار خواهد کرد.

 

*باشگاه داماش برای بازی هفته یازدهم هوادار اعزام می کند

باشگاه داماش قصد دارد تا برای بازی روز جمعه داماش هوادار اعزام کند.

به گزارش وارش اسپرت، کانون هواداران داماش قصد دارد تا برای دیدار روز جمعه داماش با راه آهن به تعداد محدود هوادار اعزام کند. علاقمندان می توانند صبح پنجشنبه با در دست داشتن شناسنامه یا کارت ملی به دفتر باشگاه داماش واقع در رشت، خیابان امام خمینی (ره) ، بالاتر از توشیبا، رو به روی رستوران خانواده ، کوچه رسالت، ساختمان باشگاه داماش گیلان مراجعه کنند.

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید

*تیم داوری بازی راه آهن-داماش مشخص شد

رسول رهبرفام قاضی دیدار راه آهن و داماش شد.

به گزارش وارش اسپرت، رسول رهبرفام با کمک رحیم شاهین و سعید آل وردی قضاوت دیدار تیم های راه آهن تهران و داماش گیلان را انجام خواهد داد . بیژن حیدری داور چهارم و محمود رفیعی نظارت داوری این بازی را برعهده خواهند داشت.

 

*داماش برابر راه آهن نیز آبی می پوشد

داماش در دیدار برابر راه آهن از پیراهن های اصلی خود به رنگ آبی استفاده خواهد کرد.

به گزارش وارش اسپرت، تیم راه آهن که در دیدارهای اخیر خود از پیراهن قرمز استفاده کرده است به احتمال زیاد در دیدار برابر داماش نیز از همین لباس استفاده خواهد کرد. بدین ترتیب داماش در دیدار برابر این تیم نیز از پیراهن های اصلی خود استفاده خواهد کرد.

 

*فولاد لوشان دوباره اسپانسر داماش شد

نام آهن و فولاد لوشان بر روی پیراهن داماش درج می شود.

به گزارش وارش اسپرت، پس از آنکه امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش اولویت را به اسپانسرهای گیلان برای درج نامشان بر روی پیراهن داماش داد و از آنها خواست که اعلام آمادگی کنند، بار دیگر فولاد لوشان که طی چند هفته ابتدایی فصل اسپانسر داماش بود با این باشگاه به توافق رسید تا از دیدار راه آهن این نام این شرکت بر روی پیراهن داماشی ها درج شود.

 

* استادیوم تختی میزبان بازی راه آهن سورینت – داماش گیلان

استادیوم تختی تهران به عنوان میزبان دیدار راه آهن و داماش معرفی شد.

به گزارش وارش اسپرت، برخلاف سالیان گذشته که استادیوم اکباتان واقع در شهرک اکباتان تهران از تمامی دیدارهای راه آهن میزبانی می کرد، اینبار استادیوم تختی به عنوان میزبان دیدار راه آهن و داماش معرفی شد.

آدرس استادیوم تختی به این شرح است:

تهران، بزرگراه بسیج شمال اتوبان افسریه، بلوار هجرت، میدان شهید باکری، ورزشگاه تختی.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید