*تسلیت به محمد مختاری

با خبر شدیم شب گذشته مادربزرگ گرامی محمد مختاری مدافع داماش گیلان دارفانی را وداع گفت.

وارش اسپرت به نیابت از هواداران داماش گیلان این ضایعه را به محمد مختاری تسلیت میگوید و برای آن مرحوم علو درجات الهی را مسئلت می دارد.

 

*تمرینات داماش گیلان

تمرینات تیم فوتبال داماش گیلان پس از دیدار برابر پرسپولیس عصر امروز آغاز شد.

به گزارش وارش اسپرت، اولین تمرین آماده سازی تیم فوتبال داماش گیلان برای دیدار با ذوب آهن اصفهان عصر امروز در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت برگزار شد.

داماشی ها در صورتی که مشکل خاصی وجود نداشته باشد،تمریناتشان را تا روز پنجشنبه هر روز از ساعت 17:30 در استادیوم عضدی برگزار و عصر جمعه به سمت اصفهان عزیمت می کنند.

 

*گرندی ها به داماش پول دادند

شرکت گرند هزینه تبلیغ توسط باشگاه داماش را پرداخت کرد!

به گزارش وارش اسپرت، شنیده ها حاکیست شرکت گرند خراسان که به دنبال خرید امتیاز باشگاه داماش گیلان و در یک بازی نیز بر روی پیراهن این تیم تبلیغ کرد، مبلغی در حدود 45 تا 50 میلیون تومان به عنوان هزینه تبلیغ به باشگاه داماش پرداخت کرد.

 

*محرومیت سیف الهی و رسول سروش نیا

دو بازیکن داماش گیلان در دیدار برابر ذوب آهن به دلیل محرومیت غائب خواهند بود.

به گزارش وارش اسپرت، روح الله سیف الهی و رسول سروش نیا دو بازیکن داماش گیلان به دلیل دریافت اخطار در دیدار برابر پرسپولیس و سه اخطاره شدن داماش را در برابر ذوب آهن همراهی نمی کنند.

 

مصدومیت جزئی هادی محمدی و رضا کاردوست

محمدی و کاردوست دچار مصدومیت جزئی شدند.

به گزارش وارش اسپرت، هادی محمدی مدافع و رضا کاردوست هافبک داماش گیلان در دیدار داماش برابر پرسپولیس دچار مصدومیت جزئی شدند. مصدومیت این دو بازیکن داماش جدی نیست و مشکلی برای حضور در دیدار برابر ذوب آهن نخواهند داشت.