* داماشی ها تمرین را با شعار آسیایی پیگیری کردند

تمرین روز پنجشنبه داماش در استادیوم عضدی با استقبال خودجوش هواداران رشتی مصادف شد. هواداران با شعارهای آسیایی برای رقیب پایتخت نشین خود کری می خواندند. این استقبال در حالی رخ داد که هیچ گونه اطلاعیه و فراخوانی در فضای مجازی اعلام نشده بود . همچنین دکتر ثابت قدم ، شهردار کلانشهر رشت در تمرین حضور پیدا کرد تا تمرینات پسران شهرباران را در آستانه نیمه نهایی جام حذفی از نزدیک ببیند.

 

* آخرین تمرین داماش و پرسپولیس برای بازی نیمه نهایی

تیم فوتبال داماش گیلان آخرین تمرین خود برای رویارویی با پرسپولیس تهران را از ساعت 11 صبح در استادیوم عضدی انجام خواهد داد .همچنین پرسپولیسی ها هم از ساعت 18 تمرین سبکی را در چمن مصنوعی عضدی رشت انجام خواهند داد .

 

*باز هم پرسپولیس و بازهم داماش شهرباران!

با تمام تلاش هایی که نزدیکان شهرام قویدل انجام داده بودند تا در این بازی تیم داماش با پیراهن و تبلیغ مربوط به شرکت صدرا وارد زمین شود، اما به درخواست هواداران داماش و دستور امیر عابدینی، در روز بازی با پرسپولیس شعار "داماش شهرباران" بر روی پیراهن نماینده گیلانی ها چاپ خواهد شد. شایان ذکر است در فصل گذشته هم داماشی ها برای اولین بار این شعار را مقابل پرسپولیس بر روی پیراهن خود حک کرده بودند .

 

متن کامل در ادامه مطلب

* مظفری زاده داور دیدار داماش و پرسپولیس

سعید مظفری زاده دیدار داماش گیلان با پرسپولیس را قضاوت می کند.

به گزارش وارش اسپرت ،تیم داوری دیدار داماش گیلان با پرسپولیس تهران در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران که روز شنبه در عضدی رشت برگزار می شود از سوی  کمیته داوران فدراسیون فوتبال تعیین شدند.

این دیدار که از ساعت 17 روز شنبه در عضدی رشت برگزار می شود را سعید مظفری زاده با کمک های رضا سخندان و بابک داوری قضاوت خواهد کرد. سید مهدی سید علی داور چهارم و ایرج نظری ناظر این مسابقه خواهند بود.

 

*آهنگ جدید داماش گیلان در بازی پرسپولیس رونمایی می شود

آهنگ جدید داماش گیلان که توسط مسیحا زرسازگار یکی از هواداران خوش ذوق تیم خوانده شده است، رونمایی خواهد شد . قرار است این ترانه به همراه دیگر ترانه های داماش پیش از دیدار مقابل پرسپولیس در استادیوم پخش شود . لازم به ذکر است طبق گفته خواننده این آهنگ در قالب یک آلبوم نیز منتشر شود.

 

*کانون هواداران داماش از مهدوی کیا تجلیل می کند

مقرر شده است کانون هواداران داماش گیلان با اهدای هدیه ای در بین دو نیمه بازی داماش و پرسپولیس از مهدی مهدوی کیا به پاس زحماتی که این بازیکن در فوتبال ایران و باشگاه داماش کشید تقدیر کند.

 

*پرسپولیسی ها هم به هتل کادوس نرفتند!

علاوه بر اخباری که روزهای گذشته از اقدامات مدیرهتل کادوس برای فشار به تیم شهرباران به گوش می رسید، گفته می شد که پرسپولیسی ها در این هتل اقامت خواهند کرد اما این چنین نشد و پرسپولیسی راهی هتل نرگس زیباکنار شهرستان رشت خواهند شد! همچنین تیم داماش هم به مانند بازی قبل خود در هتل پردیس رشت به سر خواهند برد.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید