در دیدار استاندار گیلان با وزیر ورزش و جوانان گیلان خواسته هواداران داماش مبنی بر ضرورت حضور این تیم در عرصه مسابقات ورزشی عنوان شد.

به گزارش وارش اسپرت و به نقل از خبرگزاری برنا ؛ دکتر ارسلان زارع در دیدار با دکتر مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان؛ آخرین موضوعات مرتبط با تیم‌های فوتبال #داماش_گیلان و سپیدرود #رشت از جمله بازشدن پنجره نقل و انتقالات تیم #سپیدرود و نیز خواسته های هواداران تیم #داماش مبنی بر ضرورت حضور این تیم در عرصه مسابقات ورزشی را پیگیری کرد.

آخرین وضعیت پروژه های نیمه تمام و در دست اقدام شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و شتاب در تکمیل آنها از دیگر مواردی بود که در این دیدار مورد بررسی قرار گرفت.

احداث ، تکمیل و بازسازی استادیوم های ورزشی سنگ بیجار فومن، رستم آباد رودبار و بندرانزلی، چمن زمین فوتبال در شهرستان های مختلف همچون صومعه سرا، رودسر، تالش و نیز پروژه های مرکز استان از جمله طرح‌هایی بود که در دیدار استاندار گیلان با وزیر ورزش و جوانان در مورد آنها تبادل نظر شد.

پی نوشت: این در حالی است که مسعود سلطانی فر که روزگاری بر مسند استانداری گیلان نشسته بود، بعد از بحران برف سال هشتاد و سه در گیلان، این بار با سنگ اندازی و بهانه تراشی در موضوع پرداخت بدهی داماش به کارون اروند خرمشهر بار دیگر از خود برای گیلانیان خاطره بد بر جای گذاشت.
وزیری که خیرش فقط به تیم های حکومتی پایتخت (پرسپولیس و استقلال) می رسد!