داماش پس از هشت بازی طعم‌ پیروزی را در نبردی انتقامی و‌شش امتیازی چشید.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفته سی و یکم رقابت های لیگ یک فوتبال کشور تیم فوتبال داماش گیلان در استادیوم سردار جنگل رشت پذیرای نیروی زمینی تهران بود که در نهایت توانست با ارائه یک بازی برتر با نتیجه دو بر یک حریف خود را شکست دهد.
محمد غلامی در دقیقه ۱۴ و میعاد یزدانی در دقیقه ۶۸ برای داماش گیلان و بهرام احمدی در دقیقه ۳۰ برای نیروی زمینی تهران در این دیدار گلزنی کردند.

این بازی برای هر دو تیم به لحاظ جدولی بسیار حائز اهمیت بود. ضمن اینکه داماشی ها فصل گذشته در دیدار پلی آف لیگ دو برابر نیروی زمینی در نبردی نابرابر و‌ با قضاوت کاملا نادرست داوری بازی را به حریف خود واگذار کرده بود و به نوعی این بازی نبردی حیثیتی و انتقامی نیز به شمار میرفت.
داماش با کسب این پیروزی ۳۶ امتیازی شد و فاصله خود با منطقه قرمز جدول را در فاصله سه هفته به پایان رقابت ها به عدد ۵ رسانید.
داماش گیلان هفته آینده در تبریز برابر علم و‌ادب قرار میگیرد.

ترکیب داماش گیلان: ایمان صادقی، بهتاش میثاقیان (از ۶۵؛ میلاد پورمحسن)، آزاد جعفرزاده، محمد رستمی، سعید طالبی، عباس کندل (از ۶۵؛ میعاد یزدانی)، میثم پسندیده، محمد مختاری، جابر نصیری (از ۸۳؛ میلاد صفایی)، سینا شاه عباسی، محمد غلامی (از ۷۵؛ سعید باقرپسند)