داماش گیلان در دیداری تدارکاتی برابر شهرداری آستارا به پیروزی دست یافت. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، تیم فوتبال داماش گیلان در راستای آماده سازی برای نیم فصل دوم رقابت های لیگ دو و مرحله نیمه نهایی جام حذفی، در استادیوم سردارجنگل رشت به مصاف تیم شهرداری آستارا یکی از نمایندگان گیلان در مرحله نهایی لیگ دسته سوم رفت که در نهایت این بازی دوستانه و تدارکاتی را با نتیجه دو بر یک به سود لاجوردی پوشان شهرباران خاتمه یافت.

گل های این بازی برای داماش را جابرنصیری دقیقه ۱۸ و علی آل کثیر در دقیقه ۵۳ به ثمر رساندند و تک گل شهرداری آستارا نیز در دقیقه نود از روی نقطه پنالتی وارد دروازه داماش شد. 

داماش در این بازی با ترکیبی متفاوت در دو نیمه به میدان رفت و در نیمه دوم از چند بازیکن تستی استفاده کرد.

در حاشیه این بازی میتوان به عکس یادگاری متحدانه دو تیم مرکز نشین و مرز نشین گیلان با پرده نوشته حیران نگین گیلان اشاره کرد. 

لازم به ذکر است، میثم فرزانه بازیکن جدید داماش در نیم فصل دوم نیز پس از عقد قرارداد با باشگاه داماش در حاشیه این بازی حاضر بود.

این بازی دومین دیدار تدارکاتی داماش گیلان در تعطیلات نیم فصل لیگ دسته دو کشور بود. داماشی ها هفته گذشته نیز در برابر تیم دسته سومی پاس گیلان قرار گرفتند که آن بازی را با حساب سه بر دو واگذار کرده بودند.   

لاجوردی پوشان شهر باران در چهارچوب هفته چهاردهم و نخست دور برگشت مسابقات لیگ دو، از ساعت 14 یکشنبه نهم دی ماه در استادیوم سردارجنگل رشت پذیرای ایرانجوان بوشهر خواهد بود.