دیار وارش: داماش برابر مهمان جنوبی خود در دقایق پایانی به تساوی رسید.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ دسته یک باشگاه ایران تیم فوتبال داماش گیلان در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت در دیداری شش امتیازی وهوایی بارانی پذیرای نفت مسجد سلیمان بود که در این نهایت این بازی را با تساوی دو بر دو به پایان رسانید. 
 
مرتضوی و قربان زاده در دقایق 19 و 80 برای داماش و خردمند و نوروزی در دقایق 53 و 55 برای نفتی ها در این دیدار گلزنی کردند.
 داماشی ها در حالی در این بازی به این تساوی دست یافتند که به غیر از 15 ابتدایی نیمه دوم تقریبا در اکثر دقایق بر بازی مسلط بودند و موقعیت هایی فراوانی را نیز به دست آوردند. همچنین باز هم به نظر می رسد داوری در جریان مسابقات داماش تاثیر گذار بود. این بار در صحنه ای مشکوک در درون محوطه جریمه نفت مسجد سلیمان توپ به دست بازیکنان مهمان برخورد می کند اما داور این صحنه را پنالتی تشخیص نمیدهد. 
 

داماش گیلان با کسب این تساوی در پایان هفته بیست و هفتم با 29 امتیازی شد و در رده شانزدهم جدول رده بندی قرارگرفت.  داماش جمعه  7اسفندماه در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ یک دربی شمال را با نساجی در قائمشهر برگزار خواهد کرد.
 
ترکیب اولیه داماش گیلان: رضا محمدی، مصطفی حاجتی، مهیار نوری، محمدرضا مهدی زاده، مسعود میکاییلی، محمد رستمی، محمد طالبی، سعید طالبی، حسن نجفی، محمدرضا مهدوی (C)، سعید مرتضوی.
 همچنین میلاد قربان زاده، سعید قدمی و حافظ یعقوبی تعویضی ها داماش در این دیدار بودند.