وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: بعد از گذشت هشت هفته از رقابت های لیگ برتر، تیم داماش با 8 امتیاز در رده دوازدهم جدول جای گرفته است و باید در این هفته به مصاف تیم 10 امتیازی صبای قم برود. در این بین عملکرد ضعیف داماشی ها در بازی های خانگی بیشتر از همه آزاردهنده است؛ عملکرد ضعیف در بخشی که فصل قبل نقطه ی اتکای پسران باران بود و همواره آسمان استادیوم عضدی همچون ابرهای طوفانی بود که بر پیکره ی تیم حریف به مانند اسید می بارید.

در دو بخش جداگانه به عملکردی که لازم است هواداران داماش در این بازی داشته باشند می پردازیم…

 

اول: حمایت طوفانی، کسب اولین برد خانگی

وقتی نام پرغرور هوادار داماش به میان می آید، مسلما کلمات حمایت و تشویق نیز با آن اجین شده است و دیگر این هوادار نیازی به گفتن من و ما و توصیه کسی ندارد چرا که همیشه و در همه حال وظیفه ی خود را به خوبی انجام داده است.

 

متن کامل در ادامه مطلب

در رشت خبری از چند دستگی نیست، چون نسل جدید فوتبال رشت اجازه ی خودنمایی به منفعت طلبان را نمی دهند و اگر هم وضعیت را نامناسب تصور کند به موقع وارد عمل می شود. نیازی نیست به هواداران طوفانی شهرباران بگوئی که برای جلوگیری از ضربه خوردن تیم، از دقیقه یک سرمربی سابق یا بازیکن نیمکت نشینت را تشویق نکن و یا از دقایق اول بازی شروع به تخریب (همراه با چاشنی توهین) بازیکن خودی نکن… چرا که بارها بعد از باخت هم شاهد تشویق شدن تیم توسط هواداران فوتبال فهم داماشی بوده ایم.

 

اینها شامل این موضوع نمی شود که حق انتقاد به بازی تیم محبوبش از او گرفته شده، بلکه انتقاد در زمان مناسب حق هر هواداری است ، همان گونه که در سال های اخیر اکثرا در بهترین زمان انتقادات خود را به گوش بازیکن و سرمربی رساندند.
هواداران داماش در هر جایگاهی باید به مانند گذشته با یک نیت و نشان یعنی موفقیت داماش وارد استادیوم شوند و با حمایت همه جانبه از تیم محبوب گیلان زمین، فشار را بر روی تیم حریف وارد کنند و داماشی ها را مصمم تر برای اولین برد خانگی کنند که این موفقیت جز یکدلی بین ارکان اصلی تیم یعنی هوادار ، مدیریت ، کادرفنی و بازیکنان محقق نمی شود.

 

دوم: مهمان نوازی با تشویق سرمربی حریف

در یکی دو سال گذشته، دشمنان این سرزمین برای ضربه زدن به وجهه هواداران داماش دست به هر کاری زدند؛ از قلم به دستان مزدور گرفته که در روزی که سرمربی حریف از جو عضدی تقدیر کرد از کاه کوه ساختند تا برخی فدراسیون نشینان لابی باز گرفته که شدیدترین احکام را برای داماشی ها به کار بردند تا شاید مقداری از عِرق و تعصب جوانان این مرز و بوم نسبت به تیم محبوبشان کم شود.

از هواداران عزیز داماش به عنوان تارنمایی که همواره سعی کرده ایم تا بازتاب دهنده ی صدای پرطنین آنان باشیم، می خواهیم با تشویق سرمربی حریف هم رسم مهمان نوازی را در این بازی به جا آوریم و هم مشت محکمی بر دهان یاوه گویان روانه کنیم و شرایط دفاع از برگشت یک امتیاز به ناحق کسرشده را نیز برای عوامل باشگاه فراهم کنیم.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید