*آقای دینورزاده اردوی کیش رو چطور ارزیابی میکنید؟!

ما بعد از آخرین بازی مون با مقاومت سپاسی یه دو سه روز به بچه ها مرخصی دادیم تا استراحت کنند و بعد از اون بود که به اردوی کیش رفتیم،حالا درسته که شرایط آب و هوایی اجازه کار بیشتر رو نمیداد و ما نتونستیم اونچنان کارهای تاکتیکی رو انجام بدیم ولی از نظر بدنی تمرینات خوبی رو برای بچه ها در نظر گرفته بودیم که بازیکنان هم خیلی با انگیزه این تمرینات رو انجام دادند تا انشاالله برای نیم فصل دوم از این نظر کمتر مشکل داشته باشیم و بازیکنان بتونند راحت تر بازی کنند.

 

*پس خودتون و بچه ها راضی اید از نظر بدنسازی؟

بله هم بچه ها این قضیه رو اعلام کردند که وضع بدنشون بهتر شده و هم خودم یه چنین طرز فکری دارم نسبت به این قضیه و احساس میکنم که سرحال تر اند…

 

*بازی تدارکاتی توی کیش برگزار نکردیم درسته؟

خب ما که میخواستیم یه بازی برگزار کنیم ولی نشد دیگه. شرایط آب و هوایی این اجازه را به ما نداد. اینجا هم که دیگه وقت و فرصتش نیست که بخوایم تا قبل از شروع نیم فصل بازی ای رو در دستور کار قرار بدیم.

 

*بعد از بازی با نطنز 9 روز فاصله وجود داره تا بازی ای که قراره تو رشت میزبانش باشیم. اونجا فرصتش نیست که یه بازی تدارکاتی باشه؟!

آره یه یکی دو روزی فاصله بیشتری گذاشتند.باید ببینیم شرایط چطور میشه و اگر نیاز داشته باشیم حتما سعی میکنیم یه بازی تدارکاتی خوبی رو تو این بین داشته باشیم.

 

متن کامل مصاحبه در ادامه مطلب…

 

 

*تو بازی با نطنز دوتا هافبکمون یعنی رضا مهدوی و محمد آبشک نیستند، هادی سهرابی هم مثل اینکه مصدوم شده فکر نمیکنید تو خط میانی مون مشکل داشته باشیم؟

ما اصلا به این فکر نمیکنیم که چه کسی هستش و چه کسی نیست. ما به ساختار تیممون نگاه میکنیم و شما بدونید که بازیکنان آماده دیگه ای هستند که بتونند جایگزین این بازیکنان بشند.

 

*بازی با فولاد نطنز رو با هدف برد میریم؟!

ما هدفمون صعود به لیگ برتره و به همین خاطر مطمئنا با هدف برد به زمین میریم و ان شاالله با امید به اینکه بچه ها هم روز به روز هماهنگ تر بشند تو هر بازی دنبال این قضیه خواهیم بود.

 

*بعد از پیوستنتون به تیم،فکر میکردید که داماش قهرمان نیم فصل بشه؟!

من به انتهای کار فکر میکردم نه قهرمانی توی نیم فصل ولی بچه ها با تلاشی که کردند و از اونجایی که سه بازی آخرمون با تیمهای مدعی بود و در واقع این بازی ها 6 امتیازی محسوب میشدند، تونستیم که با پیروز شدن تو این مسابقات و تو این شرایط به صدر جدول برسیم تا بچه ها به اون چیزی که استحقاقش رو داشتند برسند.

 

*به عنوان آخرین سوال چه بازیکنانی رو جذب کردید ؟

سپهر محمد صادق رو که چند روز پیش جذب کردیم از تیم نفت بود و سعید اسماعیل شیرازی هم که از چهارشنبه تمریناتمون اضافه شده هم از تیم نفت تهران هست.

 

*یه مهاجم هم مثل اینکه قراره جذب کنید درسته؟

بله اما فعلا اسمش رو نمیتونم بگم تا وقتی که کارش تموم بشه…

 

 

 

مصاحبه: مهرداد و میثم