چگونه به تیم های پایتخت نشین کمک های میلیاردی می شود اما ادارات استان گیلان از دستور استاندار برای کمک پانصد میلیونی سرباز می زنند!
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، اسماعیل حاجی پور عضر پنجشنبه در گفتگوی زنده تلفنی مهمان برنامه “مجله ورزشی” در رادیو گیلان بود و گفت: بنده از داماش جدا شدم و سمتی در این باشگاه ندارم. اما داماش را مثل فرزندم دوست دارم و برایم جایگاه و ارزش زیادی دارد. جدایی ام از داماش باعث شد تا از دست فدراسیون راحت شوم.

وی ادامه داد: رفتار فدراسیون فوتبال با بخش خصوصی و تیم های شهرستانی دیکتاتورانه است. باشگاههای شهرستانی جایی در تشکیلات فدراسیون ندارند و بخش خصوصی به جای حمایت فقط اذیت و جریمه می شود.

حاجی پور اذعان داشت: پارسال در پلی آف لیگ دو حق مسلم داماش را خوردند و نه تنها کاری انجام نشد بلکه متحمل هزینه بالایی شدیم و سهمیه خریدیم. وضعیت مالی داماش بسیار بد است و بازیکنان داماش حق دارند‌.

وی ادامه داد: تازیانه فدراسیون به نوبت بر تن همه تیمهای گیلانی زده شده، یک روز این تازیانه را بر پشت ملوان زدند و برای نابودی این تیم گام برداشتند، روز دیگر در مسجد سلیمان بر صورت سپیدرود زده شد و در پلی آف پارسال و فینال جام حذفی تازیانه را بر سر داماش کوبیدند. نمی دانم از جان تیمهای گیلانی چه می خواهند و مشکل فدراسیون با گیلانی ها چیست؟

مالک داماش با فلش بکی به هجمه های وارد شده از فینال جام حذفی ۹۸ خاطرنشان شد: مگر جرم ما در آن روز چه بود که بنده و مدیر عامل باشگاه را هر کدام شش ماه و مرا ۵۰ میلیون و ایشان را ۳۰ میلیون تومان جریمه نقدی کردند. آخر هم یکی پیدا نشد جرم ما را بگوید که چه بود‌. ما جز اینکه از حق خود و هواداران خود دفاع کردیم کاری انجام ندادیم.
وی افزود: حق سیصد هوادار داماش که از رشت به اهواز آمده بودند این بود که در ورزشگاه حضور پیدا کنند‌ و جز این خواسته ای نداشتیم اما شدیدترین محرومیت و جریمه را نصیب ما کردند. اگر نمی خواهند ما باشیم خوب بگویند تا با پای خودمان می رفتیم و این همه بخش خصوصی را متحمل هزینه نکنند.
.
رئیس شورای شهر با انتقاد از عملکرد ادارات استان اذعان داشت: آقای استاندار چهار ماه پیش به سازمان مدیریت برنامه و بودجه دستور پرداخت پانصد میلیون تومان به تیم ما را داد، اما می گوید نمی توانیم و سازمان ورزش هم می گوید نشدنی است. سوال من این است چگونه به تیمهای پایتخت نشین‌ کمک های میلیاردی می شود.

همچنین در ادامه و در حالی که اسماعیل حاجی پور به انتقاد از درخواست صدا و سیما بابت دریافت مبلغی توسط این سازمان جهت پخش دیدارهای خانگی داماشمی پرداخت، به یکباره و در اقدامی شبهه انگیز ارتباط تلفنی برنامه قطع شد!