سرمربی تیم فوتبال داماش معتقد است آلومینیوم اراک با شایستگی بیشتر نسبت به مس به لیگ برتر راه یافت.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان به نقل از ورزش سه، مازیار ربیعی‌فر پس از شکست یک بر صفر داماش در هفته پایانی لیگ یک مقابل آلومینیوم گفت: در این بازی دو تیم در شرایط متفاوتی به زمین آمدند ولی ما انگیزه بسیار زیادی برای نشان دادن روح جوانمردی در ورزش داشتیم و خوشبختانه خدا را شاکر هستم که توانستیم با یک بازی خوب و جوانمردانه لیگ را به پایان برسانیم.

او ضمن تبریک به تیم آلومینیوم اراک بابت صعود به لیگ برتر عنوان کرد: این تیم مستحق صعود به لیگ برتر بود و بازیکنان رسول خطیبی نشان دادند که با شکست مس در کرمان، شایسته صعود به لیگ برتر هستند. در این دیدار هم ما سعی کردیم در حد توان بازی خوب و برابری را ارائه کنیم و این شکست چیزی از ارزش‌های بازیکنان داماش کم نمی‌کند.

سرمربی داماش در خصوص مشکلات فوتبال رشت و سقوط سپیدرود به دسته دوم ابراز کرد: متاسفانه عدم حمایت مالی و نداشتن اسپانسر موجب شده تا تیم‌های استان گیلان در چند سال اخیر عملکرد خوبی نداشته باشند؛ در صورتی که پتانسیل بسیار زیادی در فوتبال استان گیلان وجود دارد که امیدوار هستیم با حمایت مسئولان بتوانیم بار دیگر در سطح لیگ برتر حضور داشته باشیم.