شب گذشته نشست هواداران داماش گیلان با حضور مدیر روابط عمومی این تیم در کلاب هاوس برگزار شد.

در ابتدا گفتگو مازیار اصغرزاده مدیر روابط عمومی باشگاه داماش به بیان کارهای انجام شده توسط تیم مدیریتی جدید پرداخت. تلاش برای ایجاد تیم‌های پایه، تشکیل تیم فوتبال داماش ب، اجاره و تجهیز دفتر جدید باشگاه، مذاکرات اولیه برای انتقال امتیاز لیگ سه از جمله مواردی بود که اصغرزاده به آن‌ها اشاره کرد.

در ادامه هواداران داماش به بیان سؤالات و نکته نظرات خود پرداختند.

اصلی‌ترین سؤال و دغدغه هواداران پیرامون دو موضوع «سهمیه لیگ کشوری» و «تناقض بین گفتار و کردار داریوش نصیری مالک باشگاه» بود.

در مورد سهمیه لیگ کشوری، پرسش هواداران این بود که در درجه اول چرا به جای خرید سهمیه در لیگ یک یا دو، در حال مذاکره برای تهیه امتیاز لیگ سه هستیم؟ سؤال دیگر این بود که در صورت مثبت بودن نتیجه مذاکرات خرید سهمیه لیگ ۳، دلیل تامین نشدن بودجه آن چیست؟

مازیار اصغرزاده در مواجهه با این پرسش‌ها گفت: تیم مدیریتی و مالک در جلسه‌ای به این نتیجه رسیده‌اند که می‌بایست تیم‌داری را از لیگ ۳ آغاز کرد. وی در ادامه افزود: برداشت من این است که عدم تمایل برای تهیه امتیاز لیگ ۱ یا ۲ به خاطر افزایش هزینه‌ها طی چند ماه گذشته است. وی در خصوص پرسش دوم و چرایی عدم تأمین بودجه برای خرید امتیاز لیگ سه تا این لحظه عنوان کرد: من هم مانند شما بی‌اطلاع هستم و پاسخ به این پرسش را موکول به طی زمان می‌کنم.

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم، دیگر پرسش هواداران در مورد تناقض بین گفتار و کردار داریوش نصیری مالک باشگاه داماش بود. آن‌ها پرسیدند: در صورت عدم وجود امکان مالی برای تیم‌داری در لیگ یک یا دو به چه دلیل داریوش نصیری در جلسه معارفه خود گفته که از هیچ شخص یا نهادی انتظار مالی ندارد؟

مدیر روابط عمومی داماش در پاسخ به این پرسش گفت: من مدیر روابط عمومی باشگاه داماش هستم و نمی‌توانم در مورد صحبت‌های آقای داریوش نصیری اظهار نظر کنم. بهتر است چنین سؤالی را خود ایشان پاسخ بدهند!

مازیار اصغرزاده در انتها از پدید آمدن چنین فضایی برای گفتگوی مستقیم توسط وارش اسپرت و همچنین حضور هواداران در این نشست تشکر کرد و خواهان ادامه این روند شد.