منتظر هستیم مالک قبلی اقدامات اداری انتقال را طبق بند ۶ ماده ۴ قرارداد فیمابین ، هر چه سریع تر به هیات فوتبال، اداره کل ورزش و جوانان گیلان و سازمان لیگ فدراسیون فوتبال اعلام کند تا پس از آن برنامه هایمان را اجرا کنیم.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان به نقل از صفحه اینستاگرام باشگاه داماش، اعضای هیات مدیره و تعدادی از اعضای باشگاه را که از جمله افراد متخصص، خوشنام و صادق هستند با مشورت اهالی فن، بزرگان و پیشکسوتان انتخاب کردیم
پس از اتمام کار انتقال، آنها را معرفی و اعلام و پس از آن باشگاه را ثبت خواهیم کرد اما اولویت من بدلیل ضیق وقت، ابتدا انتخاب و معرفی سرمربی و بازیکنان و سپس شروع تمرینات است.
منبعد به تنهایی تصمیم گیرنده نیستم و تمام تصمیمات با رای اکثریت هیات مدیره خواهد بود که من هم یک رای بیشتر نخواهم داشت . اعتقادی به تیمداری سنتی ندارم و کار تشکیلاتی و سازمانی را میپسندم و دیگر بحث مالکیت و تصمیم گیری شخصی در این باشگاه معنا ندارد و همه تصمیمات با نظر و تایید اعضای هیات مدیره است و این هیات مدیره است که مدیر عامل را انتخاب میکند و مالک در چارت سازمانی و تصمیم گیری قرار ندارد.
پایان هفته طی مصاحبه ای اهداف و برنامه های آینده باشگاه را از طریق رسانه اعلام و بعد آز آن امورات را با تصمیم هیات مدیره و معرفی مدیر عامل، انجام خواهیم داد و پس از آن مصاحبه دیگری نخواهم داشت و منبعد تمامی اخبار از طریق سخنگوی باشگاه اعلام خواهد شد.

اولویت اول ما استفاده از پتانسیل بومی است و شرط استفاده از افراد غیر بومی صرفاً اگر به باشگاه و لباس این تیم تعصب داشتند از آنان استفاده خواهیم نمود . هدف ما از بهره مندی افراد بومی، رشد و پیشرفت جوانان با استعداد استان خودمان و برگرداندن اعتماد بنفس به این ذخیره های خدادادی است که متاسفانه طی چند سال اخیر مغفول مانده است.