وارش اسپرت:

در چند روز اخیر شاهد درج خبری حیرت انگیز در رسانه ها و جراید ورزشی هستیم.پیوستن علی دایی به داماش گیلان.رسانه ها این خبر را چنان آب و تاب داده اند که گویا علی دایی بطور قطع فصل بعد سرمربی داماش گیلان می شود در حالیکه کادر فنی فعلی داماش نتایج بسیار درخشانی را کسب نموده است.درج این خبر با واکنش منفی هواداران رو به رو شده است و هواداران خواهان روشن شدن این ماجرا شده اند.بهمین دلیل تماشی با آقای سراوانی داشتیم تا صحت و سقم این خبر را از زبان ایشان گویا شویم.

آقای سراوانی خبر پیوستن دایی به داماش گیلان تا چه اندازه صحت دارد؟

این خبر به هیچ عنوان صحت ندارد و متاسفانه بعضی جراید این خبر را عنوان نموده اند.سال گذشته آقای عابدینی دیداری با علی دایی داشتند و از ایشان برای هدایت تیم واشاش مجارستان دعوت بعمل آوردند که تا به امروز علی دایی هیچ پاسخی نداد.
تیم داماش گیلان از کادر فنی فعلی رضایت کامل دارد و هیچ تصمیمی مبنی بر تغییر کادر فنی ندارد.ما از کادر فنی با دانش و گروه بزرگی برخوردار هستیم و امیدوار به موفقیت در بازیهای آتی با این کادر فنی توانمند هستیم.
 

برای فصل با بازیکن خاصی برای پیوستن به داماش مذاکره کرده اید؟
در حال حاضر هدف اصلی ما صعود به لیگ برتر است.زحمات بازیکنان فعلی برای ما قابل ارج و ستایش است.اولویت حفط اسکلت تیممان برای فصل بعد می باشد و همه چیز بستگی به خواست و اراده بازیکنان فعلی داماش دارد.امیدواریم که با همین بازیکنان فصل بعد را نیز شروع کنیم.
باز هم تاکید میکنم تنها گزینه ما برای سرمربیگری داماش در لیگ برتر آقای مهدی دینورزاده می باشد و کادر قدرتمند فعلی حفط خواهد شد.