وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : مدیر روابط عمومی باشگاه داماش اعلام کرد که قویدل مالک باشگاه داماش نیست و نمی تواند در خصوص مدیر عامل این باشگاه تصمیمی بگیرد.

به گزارش وارش اسپرت علی احمدی سراوانی با بیان مطلب فوق گفت : بر اساس صورتجلسه متمم قرارداد باشگاه ورزشی داماش و بر اساس ماده دوم آن در صورت عدم وصول هر یک از چک های صادر شده توسط آقای قویدل به دادستانی در تاریخ اعلامی فروشنده اختیار فسخ یک طرفه معامله را دارد و مجاز است با اختیار کامل و با حمایت دادستانی عمومی و انقلاب تهران نسبت به استرداد و بازپس گیری امتیاز تیم فوتبال به شرکت فرهنگی ورزشی داماش ایرانیان اقدام نماید.

 

بنابراین به استناد این قرارداد ایشان تا کلیه وجوه خرید را پرداخت نکنند مالکیت شان محرز نیست.

وی ادامه داد: عابدینی را هیات مدیره ای معرفی نکرده که به ثبت رسیده باشد و بنا براین امیر عابدینی مدیر عامل معرفی شده باشگاه داماش ایرانیان که به ثبت رسیده می باشند.

 

وی ادامه داد: آقای قویدل به استناد کدام قانون تجارت می تواند آقای عابدینی را عزل کند.

سراوانی ادامه داد: نفر جایگزین ایشان نیز تنها از طریق مقامات قضایی می تواند معرفی شود.

مدیر روابط عمومی باشگاه داماش همچنین ادامه داد: پروانه باشگاه داماش به نام امیر عابدینی صادر شده و کسی نمی تواند صاحب پروانه یک باشگاه را عزل کند.

 

وی همچنین در خصوص تماس تلفنی درخشان با بازیکنان تیم گفت: از نظر آقای عابدینی سرمربی تیم داماش گیلان افشین ناظمی است نه حمید درخشان و هرگونه اخلالی که در وضعیت موجود تیم در بازیهای حساس پیش رو ایجاد شود از طریق مراجع قضایی با مسببین آن برخورد می نماییم و عوامل آن باید در مراجع قضایی پاسخگو باشند.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید