تمام بار مسئولیت تیم بر دوش من است و از طرفی هم هوادار از من انتظار نتیجه دارد.

مازیار ربیعی‌فر در گفتگوی تلفنی با برنامه صبحگاهی رادیو گیلان گفت: اصلا شرایط داماش خوب نیست و بنده بیشتر از آنکه به فکر مسائل فنی بازی امروز باشم، درگیر مسائل مالی تیم و هزینه هتل هستم. تمام بار مسئولیت تیم بر دوش من است و از طرفی هم هوادار از من انتظار نتیجه دارد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، سرمربی داماش گیلان با اشاره به نتیجه دیدارهای این هفته و لزوم برپایی اردوی پیش از بازی تیمش برابر فجرسپاسی اظهار داشت: به دلیل آگاهی از حساسیت این بازی تصمیم گرفتیم فعلا با مسئولیت خودمان به هتلی در شهرستان فومن مراجعه کنیم تا شاید با رایزنی بتوانیم هزینه هتل را پرداخت کنیم که متاسفانه تا این لحظه رایزنی ها برای تامین هزینه هتل به بن بست خورده است و خروج تیم از هتل در هاله ای از ابهام قرار دارد.

لژیونر اسبق فوتبال رشت در خصوص شرایط اعزام و اقامت برای دیدار خارج از خانه داماشی ها گفت: برای دیدار هفته گذشته با استقلال خوزستان با مساعدت دکتر فتح الهی فرماندار فوتبالی و دکتر احمدی نماینده رشت در مجلس توانستیم خود را به اهواز برسانیم تا امتیاز لیگ یکی فوتبال رشت و گیلان حذف نشود که قدردان‌شان هستم.

لازم به ذکر است، بخش ورزشی برنامه «صبح بخیر گیلان» با اجرای کامران جعفری هر روز صبح از رادیو گیلان پخش می شود که به اتفاقات ورزشی استان و کشور می پردازد.